Αν και οι περισσότερες γυναίκες συναγωνίζονται τους άντρες σε όλους τους τομείς, ωστόσο στο θέμα της άσκησης πρέπει να ακολουθήσουν διαφορετικούς ρυθμούς και τρόπους εκγύμνασης σύμφωνα με το σωματότυπο, τις υποχρεώσεις και τις ανάγκες του γυναικείου σώματος. Σας παρουσιάζουμε λοιπόν τις 10 καλύτερες ιδέες γυναικείων ασκήσεων.\r\n\r\nΚάνε την άθληση κοινωνική στιγμή\r\nΓια να βεβαιωθείς ότι θα έχεις το απαραίτητο κίνητρο για γυμναστική, φέρε και μία φίλη μαζί σου που θα σε παροτρύνει και θα σε απαλλάξει από τη μιζέρια της μοναχικής άσκησης.\r\n\r\nΑπόκτησε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα γυμναστικής\r\nΣίγουρα θες σφιχτούς γλουτούς και λεπτή μέση, αλλά μην παραμελείς το υπόλοιπο σώμα. Λίγες ασκήσεις που στοχεύουν σε όλο το σώμα θα δώσουν ένα πιο ισορροπημένο αποτέλεσμα.\r\n\r\nΒάλε περισσότερη δύναμη στις ασκήσεις\r\nΟι περισσότερες γυναίκες φοβούνται ότι σηκώνοντας βάρη θα καταπονηθούν οι μύες και δεν ζορίζουν πολύ τις καταστάσεις. Παρόλα αυτά, για να δεις πραγματικά αποτελέσματα μη φοβάσαι να κουράσεις τους μυς.\r\n\r\nΚάνε διατάσεις και τεντώματα\r\nΟι γυναίκες από τη φύση τους είναι πιο ευλύγιστες από τους άνδρες , αλλά μην παραμελείς τις ασκήσεις με τεντώματα για να διατηρήσεις το ίδιο επίπεδο ευλυγισίας με την πάροδο των χρόνων.\r\n\r\nΚαρδιαγγειακές ασκήσεις για τις ορμόνες\r\nΟι ορμονικές διαταραχές μπορεί να οδηγήσουν σε σωματικά και πνευματικά προβλήματα. Η τακτική άσκηση για τη βελτίωση της λειτουργίας της καρδιάς θα βοηθήσει και στη διατήρηση των ορμονών σε κανονικά επίπεδα.\r\n\r\nΠήδα σχοινάκι για γερά κόκκαλα\r\nΤο σχοινάκι ή τα πηδήματα είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διατηρήσεις υγιή γερά κόκκαλα και να προλάβεις την οστεοπόρωση, καθώς οι γυναίκες χάνουν ασβέστιο όσο μεγαλώνουν.\r\n\r\nΓύμνασε και τον κορμό σου\r\nΚάθε γυναίκα επιθυμεί επίπεδο στομάχι, αλλά με την εκγύμναση του κορμού ενισχύεις τους μυς της πλάτης, της μέσης και προλαμβάνεις χρόνια συμπτώματα.\r\n\r\nΜη φοβάσαι να ιδρώσεις\r\nΣε κάποιες γυναίκες δεν αρέσει καθόλου η ιδέα να ιδρώσουν, παρόλο που με αυτόν τον τρόπο αποβάλουν τις τοξίνες από το σώμα τους και καθαρίζουν τον οργανισμό.\r\n\r\nΠάρε μέρος σε ομαδικά αθλήματα\r\nΓράψου σε σύλλογο βόλεϊ ή ομαδικής κολύμβησης κτλ για να περνάει πιο ευχάριστα η ώρα και να έχεις το απαραίτητο κίνητρο γυμναστικής.\r\n\r\nΒάλε στόχους\r\nΟι γυναίκες συνηθίζουν να είναι πιο πρακτικές από τους άνδρες και λειτουργούν τις περισσότερες φορές με σύστημα. Βάλε πρόγραμμα και στον τρόπο γυμναστικής σου , θέσε στόχους και ακολούθησε συγκεκριμένη τακτική.\r\n