Όλοι ξέρουμε πόσο απαραίτητο είναι το νερό για την υγεία μας και τη σωστή λειτουργία του οργανισμού μας. Από τη σωστή ενυδάτωση του σώματός μας μέχρι τη διαδικασία της πέψης, το νερό είναι ο καλύτερος σύμμαχος της ζωής μας. Τα άλλα υγρά ενώ μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν υποκατάστατα, δεν αντικαθιστούν επαρκώς τις ευεργετικές ιδιότητες του νερού. Εσύ όμως πίνεις αρκετό νερό;
Διάβασε παρακάτω τα 10 σημάδια που σου χτυπάνε το καμπανάκι!
1.Όταν νιώθεις τα χείλη σου ή το στόμα σου ξηρό είναι σημάδια αφυδάτωσης και αυξάνεται ο κίνδυνος για φθορές σε δόντια και λαιμό.
2.Το ξηρό δέρμα ειδικά όταν δεν παραλείπεις να χρησιμοποιήσεις την ενυδατική σου κρέμα, είναι άλλο ένα σημάδι ότι ο οργανισμός δεν ενυδατώνεται όσο πρέπει.
3.Μία από τις επιπτώσεις της αφυδάτωσης είναι ο πονοκέφαλος και δεν μοιάζει καθόλου με τους κοινούς πονοκεφάλους, καθώς αυτός από την αφυδάτωση γίνεται χειρότερος όταν δραστηριοποιείσαι ή σκύβεις.
4.Η συχνότητα της ούρησης είναι επίσης ένας παράγοντας από τον οποίο μπορούμε να καταλάβουμε αν ενυδατωνόμαστε επαρκώς. Αν ουρείς γύρω στις 2-3 φορές την ημέρα μόνο, τότε θα πρέπει σίγουρα να καταναλώνεις περισσότερο νερό.
5.Το χρώμα των ούρων πάλι έχει κι αυτό τη σημασία του. Αν είναι πολύ σκούρα τότε υποδεικνύει την έλλειψη νερού στον οργανισμό σου.
6.Έχεις συχνά λιγούρες; Μπορεί να διψάς αντί να πεινάς, οπότε και δοκίμασε να πιείς ένα ποτήρι νερό πριν καταναλώσεις κάποιο σνακ.
7.Η ζαλάδα είναι άλλο ένα σύμπτωμα της αφυδάτωσης.
8.Η χρόνια αφυδάτωση είναι επίσης ένα πολύ συχνό φαινόμενο καθώς πολλοί άνθρωποι υποτιμούν τα οφέλη του νερού και αποδίδουν τα συμπτώματα της έλλειψής του σε κάτι άλλο. Τα κύρια συμπτώματα της χρόνιας αφυδάτωσης είναι: λοιμώξεις του ουροποιητικού. συστήματος, αυξημένη χοληστερόλη, δυσκοιλιότητα ή ενοχλήσεις στο στομάχι, στρες και σπασμένο δέρμα – πρόωρη γήρανση.
Αν εντοπίσεις οποιοδήποτε από τα παραπάνω σύμπτωμα, καλό είναι να πιείς αμέσως λίγο νερό. Να θυμάσαι μόνο ότι πρέπει να το πίνεις σε μικρές ποσότητες ώστε να μην σοκάρεις τον οργανισμό σου.