Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να μην παχύνεις στις γιορτές είναι η άσκηση. Γι’ αυτό και εμείς σου βρήκαμε το 12 Days Of workout, το οποίο θα σε βοηθήσει να παραμείνεις σε φόρμα, να διατηρήσεις το βάρος σου και να λάμψεις στα εορταστικά Χριστουγεννιάτικα events. \r\n\r\nΞεκίνησε την πρώτη μέρα κάνοντας για 1 λεπτό την άσκηση που προβλέπει το πρόγραμμα και κάθε μέρα που περνάει θα προσθέτεις μία καινούργια άσκηση και ένα 1 λεπτό στη fitness ρουτίνα σου. Έτσι, την τελευταία ημέρα θα έχεις ολοκληρώσει ένα full body workout.\r\n\r\nimagegen\r\n\r\nΤο πρόγραμμα των ασκήσεων αναλυτικά:\r\n1. Ημέρα 1: Σανίδα\r\n2. Ημέρα 2: Squats στον τοίχο\r\n3. Ημέρα 3: Γέφυρα\r\n4. Ημέρα 4: Burpees\r\n5. Ημέρα 5: Πηδηματάκια στον αέρα\r\n6. Ημέρα 6: Push-ups\r\n7. Ημέρα 7: Mountain climbers\r\n8. Ημέρα 8: Squats\r\n9.Ημέρα 9: Καθίσματα σε καρέκλα\r\n10. Ημέρα 10: Πήδημα στον αέρα με λυγισμένα πόδια\r\n11. Ημέρα 11: Χαμηλές προβολές\r\n12. Ημέρα 12: Κοιλιακοί\r\n\r\n