Πως μπορείς να ξεχωρίσεις τι σε ωφελεί ή σε βλάπτει αντίστοιχα? Σου παρουσιάζουμε 19 μικρά καθημερινά πράγματα για τη ζωή ή τη διατροφή σου που ίσως δεν γνωρίζεις. Διάβασε παρακάτω τι μπορείς να κάνεις για να γίνει η ζωή και η υγεία σου καλύτερη!\r\n\r\n1. Ένα ποτήρι γάλα την ημέρα φαίνεται να καταπολεμά τα προβλήματα των οστών.\r\n2. Ένα λεμόνι την ημέρα λειτουργεί ενάντια στην αποθήκευση λίπους.\r\n3. Ένα φύλλο βασιλικού την ημέρα καταπολεμά τα καρκινικά κύτταρα.\r\n4. Μην μιλάς στο κινητό σου όταν η μπαταρία είναι κάτω από 10%, γιατί τότε η ακτινοβολία αυξάνεται κατά 1000 φορές.\r\nΟ εγκέφαλος είναι πιο κοντά στο δεξί αφτί σου, οπότε καλό είναι όταν μιλάς να κρατάς το κινητό σου από την αριστερή πλευρά.\r\n5. Τα σημαντικά οφέλη του σέλινου (και των σπόρων του) περιλαμβάνουν: την μείωση της πίεσης και της προδιάθεσης για καρκίνο. Επίσης λειτουργεί σαν φυσικό καθαριστικό των δοντιών και θεωρείται ιδανικό για το μασάζ στα ούλα.\r\n6. Με την υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο και χαμηλή σε αλάτι, οι μπανάνες μειώνουν επίσης την αρτηριακή πίεση και προστατεύουν από τις καρδιαγγειακές παθήσεις και το εγκεφαλικό. Η μπανάνα σου δίνει ενέργεια και αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποτελεσματική σε όσους ασχολούνται με τον αθλητισμό.\r\n7. Θέσε σαν κανόνα στη ζωή σου να τρως ένα πλήρες και πλούσιο πρωινό και να μην καταναλώνεις μεγάλα και βαριά γεύματα μετά τις 17:00.\r\n8. Για καλύτερη πέψη πίνε περισσότερο νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας απ’ ότι το βράδυ.\r\n9. Αν παίρνεις κάποιο φάρμακο μην ξαπλώνεις κατευθείαν μετά την λήψη του, αλλά κάνε έναν περίπατο ή ασχολήσου με μία δραστηριότητα.\r\n10. Το τυρί φαίνεται να φέρνει υπνηλία και αυτό είναι χρήσιμο σε όσους πάσχουν από αϋπνίες. Λόγω της τρυπροφάνης που περιέχει, μειώνει το άγχος και προκαλεί χαλάρωση. Η υψηλή περιεκτικότητά του σε ασβέστιο επίσης, βοηθά στην καταπολέμηση της ημικρανίας.\r\n11. Τα θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά που περιέχονται στα μήλα βοηθούν στη μείωση του κινδύνου για καρκίνο, υψηλή πίεση, διαβήτη και καρδιαγγειακές παθήσεις.\r\n12. Τα κεράσια έχουν την υψηλότερη περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά από οποιοδήποτε άλλο φρούτο και δρουν ενάντια των ελεύθερων ριζών που μας κάνουν να φαινόμαστε πιο γερασμένοι και ταλαιπωρημένοι. Είναι επίσης από τους καλύτερους συμμάχους της χαλάρωσης, αφού ηρεμούν το νευρικό μας σύστημα.\r\n13. Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και θρεπτικά συστατικά που έχουν ισχυρά οφέλη για τον οργανισμό όπως η καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου.\r\n14. Τα σταφύλια βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης και της πίεσης, καθώς και των καρδιακών παθήσεων.\r\n15. Η καλύτερη ώρα για να χαλαρώσει το σώμα σου και να κοιμηθείς είναι από τις 22:00 μέχρι τις 4:00.\r\n16. Οι φράουλες είναι από τα καλύτερα φρούτα για αποτοξίνωση, καθώς καθαρίζουν το ουρικό οξύ. Δοκίμασε να πιείς χυμό φράουλας και κερασιών (1/2 λίτρο) χωρίς ζάχαρη, 3 φορές την ημέρα κάθε μέρα για 3 εβδομάδες.\r\n17. Μην παίρνεις χάπια ή φάρμακα με κρύο νερό, αλλά προτίμησε το νερό βρύσης ή σε θερμοκρασία δωματίου.\r\n18. Το καρπούζι βοηθά στον έλεγχο των καρδιακών παλμών σου. Το κάλιο και το μαγνήσιο που περιέχει δρουν αποτελεσματικά στη ρύθμιση της πίεσης.