«Υπάρχουν πολλοί τρόποι να κάψεις θερμίδες, που ούτε καν τους φαντάζεσαι» λέει η Lauren Slayton , διευθύντρια του foodtrainers.net. Οι περισσότεροι δεν καταλαβαίνουν ότι αρκεί μικρή προσπάθεια για εξαιρετικά αποτελέσματα» σύμφωνα με τον Steven Wheelock, γυμναστή στο Canyon Ranch στο Lenox, της Μασαχουσέτης. Οι ειδικοί λοιπόν εξηγούν πως μπορείς να επωφεληθείς από κάθε ευκαιρία για να τονώσεις τους μυς σου και τη λειτουργία της καρδιάς και να τρως φαγητά που προσφέρουν πολλή ενέργεια με λίγες θερμίδες.
1. Βγες ραντεβού
Οι γυναίκες έχουν την τάση να παραγγέλνουν φαγητά με λιγότερες θερμίδες, όταν βγαίνουν για φαγητό με άντρα (που δεν είναι ο μακροχρόνιος δεσμός τους φυσικά) από όταν βγαίνουν με άλλες γυναίκες, σύμφωνα με έρευνα του McMaster University του Καναδά.
2. Απόφυγε να τρως μεσημεριανό στο γραφείο
Αν δεν έχεις άλλη επιλογή, πήγαινε για μία σύντομη βόλτα μετά το φαγητό
3. Να έχεις πάντα υγιεινά σνακ στην τσάντα
Δοκίμασε καρύδια, μπάρες δημητριακών λίγων θερμίδων ή φρούτα. Το συχνό φαγητό κρατά το μεταβολισμό σου σε εγρήγορση
4. Φόρα γόβες στιλέτο
«Μερικές μέρες, φοράω τα ψηλότερα παπούτσια που έχω» λέει η Decker, «Βοηθούν στην τόνωση των ποδιών μου και γυμνάζουν διάφορους μυς στις γάμπες ή στους μηρούς.
5. Χαλάρωσε
Το στρες κάνει το σώμα να παράγει κορτιζόνη, η οποία ευθύνεται για τη μετατροπή περισσότερων θερμίδων σε λίπος, κυρίως στους κοιλιακούς μυς
6. Παρακολούθησε λιγότερη τηλεόραση
Σύμφωνα με έρευνα, οι ενήλικες που παρακολούθησαν λιγότερη τηλεόραση την ημέρα, όχι μόνο έκαψαν 120 περισσότερες θερμίδες, αλλά γλύτωσαν και τις θερμίδες από το τσιμπολόγημα
7. Σήκω στις μύτες των ποδιών
Κάνε μερικά ανασηκώματα στις μύτες των ποδιών και μετά κατέβαινε αργά. «Κάνω αυτό το λίγο Pilates παντού και πάντα» δηλώνει ο McGee
8. Ζόρισε τους κοιλιακούς
Ανέβαζε σταδιακά χρόνο και περισσότερους κοιλιακούς «Αν νομίζεις ότι μπορείς να κάνεις 30, προσπάθησε για 40» λέει ο Da Costa.
9. Πίνε μερικά φλιτζάνια δυνατού πράσινου τσαγιού καθημερινά
Σε αντίθεση με την καφεΐνη, το πράσινο τσάι περιέχει κατεχίνες, πολυφαινολικές φυτικές ενώσεις που ενεργοποιούν το μεταβολισμό να κάψει περισσότερες θερμίδες
10. Βάλε καυτερά στη διατροφή σου
Μερικές έρευνες έδειξαν ότι τα καυτερά φαγητά μπορούν σταδιακά να αυξήσουν τον μεταβολισμό. Χρησιμοποίησε για παράδειγμα κόκκινο πιπέρι στη σαλάτα ή στο ρύζι.
11. Δούλεψε λίγο τα πόδια
«Εάν είμαι κολλημένος στην καρέκλα, κάνω μικρά σηκώματα με τα γόνατα, σα να προχωρώ σε ένα μέρος» λέει ο McGee
12. Φάε σολωμό
Όσοι έτρωγαν σολωμό έκαιγαν περισσότερες θερμίδες από αυτούς που έτρωγαν μπιφτέκι, σύμφωνα με μία έρευνα, παρόλο που και τα δύο φαγητά είχαν τις ίδιες θερμίδες.
13. Πιες ένα χάπι
Οι άνθρωποι που έπαιρναν συμπληρώματα διατροφής με ένζυμα μετά το γεύμα έκαιγαν κατά μέσο όρο 20 περισσότερες θερμίδες, από αυτούς που έπαιρναν διαιτητικά χάπια, σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου της Iowa.
14. Φόρα χοντρά ρούχα στο γυμναστήριο
Για να ιδρώσεις περισσότερο με αποτέλεσμα να κάψεις πιο πολλές θερμίδες.
15. Φάε και τη φλούδα
Όταν τρως φρούτα ή λαχανικά, μη βγάζεις τη φλούδα, αφού είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και δίνει στον οργανισμό περισσότερη ενέργεια
16. Κάνε σεξ
Τα περισσότερα ζευγάρια καίνε κατά μέσο όρο 300 θερμίδες την ώρα κατά τη διάρκεια του σεξ
17. Βάλε λάδι καρύδας
Οι άνθρωποι που έχουν αντικαταστήσει τα ζωικά λίπη ή τα λάδια από τα λουλούδια με πιο ελαφριά λιπαρά οξέα, όπως το λάδι καρύδας, χάνουν περισσότερο σωματικό λίπος
18. Πιες τσάι oolong
Σύμφωνα με έρευνες αυξάνει τη μεταβολική δραστηριότητα έως και 10 τοις εκατό.
19. Μην τσιμπολογάς όταν οδηγείς
Οι ειδικοί λένε ότι πρόκειται για απερίσκεπτο φάγωμα και υπερβολική κατανάλωση θερμίδων
20. Κούνα τα χέρια σου
«Όσο πιο πολλά μέλη του σώματος κουνάς ταυτόχρονα, τόσο πιο πολύ χάνεις» λέει ο Zuckerman.
21. Τσίμπησε κάτι όταν πίνεις
Το αλκοόλ ενισχύει την υπερφαγία. Γι’ αυτό φάε κάτι πριν πας για ποτό ή τουλάχιστον τσίμπα κάτι υγιεινό στο μπαρ, όπως ελιές.
22. Καθάρισε
Όταν καθαρίζεις τους τοίχους ή πλένεις το αυτοκίνητο, κάνε μεγάλες κυκλικές κινήσεις με τα χέρια σου, όπως στο Karate Kid.
23. Αγόρασε μερικά κράκερ
Μπισκότα πλούσια σε φυτικές ίνες πρήζουν τον οργανισμό, είναι υγιεινά και μειώνουν τη λήψη άλλων θερμίδων.
24. Σήκω πάνω
Μην κάθεσαι για πολύ ώρα ξαπλωμένη. Για παράδειγμα όταν βλέπεις τηλεόραση, σήκω πάνω και κινήσου.
25. Μην ξεχνάς τα γαλακτοκομικά προϊόντα
Οι ερευνητές πιστεύουν ότι τα χαμηλά σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα, εμποδίζουν την αποθήκευση του λίπους