Η καθημερινότητά σου εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς και πολλές φορές δεν προλαβαίνεις ούτε να φας. Ακόμα όμως και όταν προλαβαίνεις, ίσως νιώθεις αγχωμένη από την πίεση του χρόνου για να ξαναγυρίσεις στη δουλειά σου. Γιατί είναι σημαντικό όμως να τρως με ηρεμία? Επειδή αυτό θα σε βοηθήσει να τρως λιγότερο, να απολαμβάνεις περισσότερο το φαγητό σου, να περιορίσεις το πρήξιμο, αλλά και να ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου. Διάβασε εδώ πως θα το πετύχεις με 3 απλά βήματα:

1.Όταν αντιλαμβάνεσαι ότι τρως λαίμαργα ή ότι υποκύπτεις σε λιγούρες, προσπάθησε να χαλαρώσεις και να σκεφτείς λογικά. Κατά τη διάρκεια του φαγητού σου προσπάθησε να αφήνεις κάτω το πιρούνι όσο πιο συχνά μπορείς.
2.Τρώγε μικρότερες μπουκιές και προσπάθησε να μασάς την τροφή όσο περισσότερο γίνεται. Ένα πολύ καλό τρικ είναι να κόβεις το φαγητό σου εξαρχής σε μικρότερα κομμάτια.
3.Προσπάθησε να μειώσεις τους αντιπερισπασμούς. Όσο και να σε βολεύει το multitasking, κατά τη διάρκεια του γεύματος, σου κλέβει κάτι από την γεύση, τα αρώματα και τις μυρωδιές που μπορεί να σε χορτάσουν.
Ακόμα και αν δεν καταφέρνεις να ακολουθείς τα παραπάνω tricks σε κάθε γεύμα, είναι πολύ σημαντικό να εξασκείσαι όσο πιο συχνά γίνεται, μέχρι να το συνηθίσεις και να γίνει μέρος της καθημερινής σου διατροφής.