Αν πιστεύεις ότι το CrossFit, η Hot Yoga, οι cardio ασκήσεις και η υψηλής έντασης προπόνηση αρκούν για να ενισχύσουν τον μεταβολισμό σου και να σε βοηθήσουν να κάψεις πιο γρήγορα λίπος, τότε κάνεις λάθος. Αυτό συμβαίνει όμως, επειδή υπάρχουν 3 λάθη που γίνονται συνήθως με συνέπεια να πετυχαίνεις το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που θέλεις. Αυτά τα 3 λάθη που σου παρουσιάζουμε παρακάτω προκαλούν φλεγμονή των ιστών και αυξάνουν την προδιάθεσή σου για ασθένειες όπως ο διαβήτης, η καρδιά ή το Alzheimer’s.\r\n\r\nΛάθος #1\r\nΓια να ξεφορτωθείς τα ενοχλητικά παχάκια στην κοιλιά, γυμνάζεσαι περισσότερη ώρα. Λάθος.\r\nΌσο περισσότερο γυμνάζεσαι, τόση περισσότερη ώρα το σώμα σου βρίσκεται σε κατάσταση στρες με αποτέλεσμα να απελευθερώνεται κορτιζόλη η οποία είναι η γνωστή καταστροφική ορμόνη του στρες. Η κορτιζόλη αναγκάζει το σώμα σου να αποθηκεύσει λίπος, χαλαρώνει τους μύες σου και καταστρέφει την ελαστικότητα του δέρματός σου με αποτέλεσμα να φαίνεσαι μεγαλύτερη. Ωστόσο, αν ακολουθήσεις ένα σύντομο πρόγραμμα γυμναστικής σύμφωνα με τον μεταβολικό σου ρυθμό, η κορτιζόλη θα μεταμορφωθεί στον τέλειο σύμμαχο και θα σε βοηθήσει όχι μόνο να κάψεις λίπος, αλλά και να χτίσεις δυνατούς μύες.\r\n\r\nΛάθος #2\r\nΑν το να γυμνάζεσαι για πολλή ώρα δεν είναι ο σωστός τρόπος, τότε το να γυμνάζεσαι πιο σκληρά είναι η κατάλληλη απάντηση στο ζητούμενο. Και πάλι λάθος!\r\nΗ σκληρή προπόνηση δεν είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις, γιατί το μόνο που θα καταφέρεις είναι να αποκτήσεις λιγούρες για γλυκά και υδατάνθρακες. Αυτό φυσικά έχει ως αποτέλεσμα όχι μόνο να αυξηθούν τα επίπεδα σακχάρων στο αίμα σου, αλλά και να πυροδοτηθεί η γλυκοζυλίωση, μία διεργασία που επικαλύπτει τα κύτταρα με ένα παχύ, σαν καραμέλα λασπώδες στρώμα που γερνάει τον οργανισμό σου. Αποτρέπεται έτσι και η είσοδος του οξυγόνου και των θρεπτικών συστατικών, πράγμα που δεν αφήνει τις τοξίνες να φύγουν και επιβραδύνεται ο μεταβολισμός σου.\r\n\r\nΛάθος #3\r\nΤρέχεις από το ένα όργανο στο άλλο κάνοντας γρήγορα τις ασκήσεις. Αυτό είναι επίσης ένα από τα χειρότερα λάθη που μπορείς να κάνεις και σίγουρα χάνεις μόνο τον χρόνο σου και όχι κιλά.\r\nΑυτή η τακτική δεν βοηθά ούτε στην καύση λίπους, ούτε στο «χτίσιμο» δυνατών μυών, αλλά ούτε και επιταχύνει τον μεταβολισμό σου. Όταν προπονείσαι κατά αυτόν τον τρόπο δεν δίνεις το περιθώριο στις ασκήσεις να επικεντρωθούν αρκετά στο ζητούμενο, που είναι η ενεργοποίηση του μεταβολισμού, οι μύες ή η απώλεια βάρους.\r\nΠοια είναι η λύση?\r\nΚάνε ένα πρόγραμμα με σύντομες και έξυπνες ασκήσεις που θα διεγείρουν τον μεταβολισμό σου για όσο χρόνο χρειάζεται, έτσι ώστε να συνεχίσει να λειτουργεί ακόμα και μετά την προπόνηση.