Αν ανήκεις σ’ αυτούς που πιστεύουν ότι η yoga δεν είναι για τους runners, είμαστε έτοιμοι να σου ανατρέψουμε αυτή την θεωρία. Πολλοί θεωρούν ότι δεν είναι αρκετά ευλύγιστοι ή ότι πρόκειται για μία extra προπόνηση στην οποία δεν θέλουν να σπαταλήσουν τον χρόνο τους. Ίσως να αλλάξεις γνώμη αν διαβάσεις τους 3 κυριότερους λόγους που πρέπει να τα συνδυάσεις, γιατί η yoga:
1. Θα δυναμώσει το σώμα σου, θα αυξήσει την ευλυγισία και τις αντοχές σου και θα βοηθήσει το σώμα σου να χαλαρώσει και να ανακάμψει μετά από μία σκληρή προπόνηση.
2. Τα ψυχολογικά οφέλη είναι τεράστια, αφού θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις επίγνωση της αναπνοής, του μυαλού και του κάθε σημείου του σώματός σου.
3. Σου παρέχει τη συναισθηματική στήριξη που χρειάζεσαι. Μπορεί να σε ενθαρρύνει ώστε να μην τα παρατήσεις σε κάποια δύσκολη στιγμή ή να μην παραλείψεις την προπόνησή σου μετά από μία κουραστική ημέρα.