Το step-up είναι εξαιρετική άσκηση για τα πόδια, τους γλουτούς και τις γάμπες. Πέρα από τα ειδικά μηχανήματα steppers που υπάρχουν, μπορείς να το κάνεις εύκολα και από το σπίτι σου χρησιμοποιώντας έναν πάγκο γυμναστικής ή ένα κοινό χαμηλό σκαμπό (απλά να προσέξεις να είναι σταθερό), ανεξάρτητα με το επίπεδο της σωματικής σου κατάστασης.\r\n\r\nStep-up για αρχάριους\r\n√Ανεβάστε το δεξί πόδι στο κάθισμα, φροντίζοντας να είναι λυγισμένο σε 90 μοίρες.\r\n√Στη συνέχεια ανεβάστε και το αριστερό πόδι. \r\n√Κατεβάστε το δεξί και έπειτα το αριστερό.\r\n√Κάντε 20 steps με το δεξί πόδι και επαναλάβετε κάνοντας άλλα 20 με το αριστερό.\r\n\r\nStep -up μέσης δυσκολία\r\n√Μία μικρή παραλλαγή της παραπάνω άσκησης, θα δουλέψει περισσότερο την ισορροπία και τους γλουτούς σας\r\n√Ανεβάστε το αριστερό πόδι στο κάθισμα και μετά το δεξί. Στη συνέχεια λυγίστε στον αέρα το δεξί πόδι σε 90 μοίρες. Βεβαιωθείτε ότι το αριστερό πόδι σας παραμένει σταθερό, καθώς σηκώνετε το δεξί.\r\n√Κάντε 20 επαναλήψεις σε κάθε πόδι.\r\n\r\nStep- up για προχωρημένους\r\n√Εφαρμόστε την πρώτη άσκηση για τους αρχάριους, κρατώντας όμως βαράκια από 3 μέχρι 6 κιλά σε κάθε χέρι. Επίσης, μπορείτε να ανεβάσετε ακόμη περισσότερο τον βαθμό δυσκολίας πατώντας στα δάχτυλα των ποδιών.\r\n