Θα σου έχει συμβεί πολλές φορές. Επιλέγεις για μεσημεριανό, κάτι υγιεινό με λίγες θερμίδες, αλλά μέχρι το απόγευμα έχεις μια ακατανίκητη επιθυμία να φας τα πάντα, με αποτέλεσμα να μην μπορείς να απαλλαγείς από τα περιττά κιλά που σε ταλαιπωρούν το τελευταίο διάστημα. Υπάρχει λύση. Κινήσου έξυπνα και ακολούθησε 3 απλές συμβουλές που θα γεμίσουν το στομάχι σου, θα ικανοποιήσουν το αίσθημα της πείνας και δεν θα σε οδηγήσουν στην πρόσληψη περισσότερων θερμίδων.
Δεν αρκεί απλά μία σαλάτα. Η σαλάτα μπορεί να θεωρηθεί εύκολη και γρήγορη λύση, αλλά αν φας ένα μπολ με λαχανικά, το σίγουρο είναι ότι σε λίγη ώρα θα αναζητάς κάτι άλλο για να χορτάσεις. Ο καλύτερος τρόπος είναι να έχεις ένα καλό συνδυασμό από φυτικές ίνες και πρωτεΐνες στη σαλάτα σου που θα σε κρατήσει χορτάτη. Για παράδειγμα, μπορείς να προσθέσεις κόκκινα φασόλια που περιέχουν μεγάλη ποσότητα πρωτεΐνης, αβοκάντο για υγιεινά λίπη, λεπτές φέτες φρέσκων φρούτων για ενέργεια.
Χώρισε το γεύμα σε πολλές ποσότητες. Είναι προτιμότερο να φας 2-3 μερίδες του φαγητού σου που θα το χωνέψεις καλύτερα, παρά να το φας με την πρώτη φορά. Με αυτόν τον τρόπο, θα τρως συνέχεια κάθε φορά που νιώθεις πείνα και δεν θα καταφεύγεις σε λιπαρά σνακ.
Φτιάξε το μεσημεριανό σου με φαγητά που χωνεύονται αργά και γεμίζουν το στομάχι. Ενδεικτικά αναφέρουμε, αμύγδαλα, αβοκάντο, μήλα, λιναρόσπορος, αυγά, γιαούρτι, φασόλια, σολωμός κτλ