Όσο και να μην μας αρέσει, τα χρόνια περνάνε και αυτό είναι ο χειρότερος εχθρός για την υγεία και τον μεταβολισμό. Ωστόσο, κάποια μικροθρεπτικά συστατικά σε ορισμένα είδη φρούτων μπορούν να σε βοηθήσουν να μην πάρεις βάρος με το πέρασμα του χρόνου. Σου παρουσιάζουμε λοιπόν μερικούς επιτακτικούς λόγους για να προσθέσεις τα παρακάτω φρούτα στη διατροφή σου.\r\n\r\nΜήλα: Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μήλα είναι ένα από τα καλύτερα βοηθήματα στον έλεγχο του βάρους, καθώς αναστέλλουν ένζυμα που διασπούν απλά σάκχαρα και αποτρέπουν την αποθήκευση της ζάχαρης ως λίπος.\r\n\r\nΑχλάδια: Όπως και τα μήλα, τα αχλάδια είναι μία αξιοπρεπής πηγή πηκτίνης, αλλά και πλούσια σε φλαβανόλες και φλαβονοειδή που είναι χρήσιμα για την προστασία από την αύξηση του σωματικού βάρους και του διαβήτη τύπου2. Ένα αχλάδι μπορεί να σου παρέχει σχεδόν το ¼ των ημερησίων αναγκών σου για φυτικές ίνες και λειτουργεί ευεργετικά για την χλωρίδα του εντέρου.\r\n\r\nΒατόμουρα: Η σκούρα μπλε απόχρωση του μούρου προέρχεται από την υψηλή συγκέντρωση φλαβοβοειδών που ονομάζεται ανθοκυάνη και είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που βοηθά στην πρόληψη του καρκίνου, των καρδιακών παθήσεων και των φλεγμονών.\r\n\r\nΦράουλες: Η φράουλα περιέχει μία μεγάλη ποικιλία αντιοξειδωτικών, ανθοκυανίνες και φλαβανόλες και συνδέεται με τη μείωση των φλεγμονών και του σακχάρου στο αίμα. Σχετική μελέτη έδειξε ότι η κατανάλωση φράουλας πριν από την κατανάλωση γλυκών εμπόδισε αποτελεσματικά το σώμα να απορροφήσει τη ζάχαρη.\r\n\r\n\r\n