Όταν ξεκινάς για πρώτη φορά τρέξιμο έξω, έχεις ν’ αντιμετωπίσεις τραυματισμούς, πιασίματα, ζέστη, κρύο ή ακόμα και φουσκάλες από τα παπούτσια.
Οι παρακάτω 4 αλήθειες λοιπόν θα σε προετοιμάσουν να περάσεις από το στάδιο του αρχάριου στο στάδιο του runner γρήγορα και με ασφάλεια.
1. Όσο περνάει ο καιρός γίνεται και πιο εύκολο. Για να δυναμώσεις τους μυς, ν’ αυξήσεις την αντοχή και να βελτιώσεις τη λειτουργία της καρδιάς και των πνευμόνων, πρέπει να τρέχεις τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα τον πρώτο καιρό και σιγά σιγά να αυξάνεις την απόσταση που διανύεις.
2. Αγόρασε ειδικά ρούχα για τρέξιμο για ν’ αποφύγεις τα εξανθήματα, τις αλλεργίες και τις φουσκάλες που οφείλονται στα ακατάλληλα, συνθετικά ρούχα. Είναι προτιμότερο να διαθέσεις κάποια χρήματα για βαμβακερές κάλτσες, ειδικά παπούτσια για τρέξιμο και ρούχα που επιτρέπουν στο σώμα να αναπνέει και προλαμβάνουν τους ερεθισμούς.
3. Εκμεταλλεύσου τα πολλά running applications που κυκλοφορούν στην αγορά. Θα σου δώσουν το κίνητρο να ολοκληρώσεις τον στόχο σου, ενώ σου παρέχουν οδηγίες GPS και απαραίτητες συμβουλές και μετρήσεις για να παρακολουθείς τις επιδόσεις και την πρόοδό σου.
4. Το τρέξιμο έξω είναι πιο δύσκολο από τον διάδρομο. Οι εξωτερικές καιρικές συνθήκες και οι ανωμαλίες του δρόμου κάνουν το τρέξιμο στην ύπαιθρο πιο έντονο και απαιτητικό σε σχέση με τον διάδρομο τρεξίματος. Παρόλα αυτά η ικανοποίηση που νιώθεις μετά, αλλά και τα αποτελέσματα στο σώμα σου είναι πιο θεαματικά.