Σίγουρα θα ξέρεις τις φακές ως ένα πολύ θρεπτικό όσπριο, πλούσιο σε σίδηρο και πρωτεΐνες που βοηθά στη μείωση της χοληστερίνης. Παρόλα αυτά, ο παραδοσιακός τρόπος μαγειρέματος τους στην κατσαρόλα θα σου φαίνεται ιδιαίτερα βαρετός.
Δες λοιπόν 4 διαφορετικές προτάσεις με βασικό συστατικό τις φακές, για όσους νηστεύουν αυτή την περίοδο.
Φακές με πολύχρωμες πιπεριές στο φούρνο. Οι πιπεριές, πλούσιες σε βιταμίνες και φυτικές ίνες ταιριάζουν γευστικά με τις φακές και χαρίζουν μια γλυκιά γεύση στο πιάτο. Μπορείτε να τις συνοδέψετε με τριμμένο κίτρινο τυρί.
imagegen

Σαλάτα με φακές, κεχρί και ρόδι. Το κεχρί με το ρόδι δένουν τέλεια και δίνουν μια ιδιαίτερη γεύση στις φακές. Θα χρειαστείτε επίσης λεμόνι, μαϊντανό και κρεμμύδι για μία πολύ υγιεινή σαλάτα που θα σας μείνει αξέχαστη.
fakes_400x426

Σούπα βελουτέ με φακές, μπρόκολο και κολοκύθι. Γευστική ζεστή σούπα με φακές, πλούσια σε αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.
2

Σαλάτα με φακές, κύμινο και κινόα, ιδανική για τους χορτοφάγους, πλούσια σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και με λιγότερες από 400 θερμίδες.
1