Πλησιάζει επιτέλους η στιγμή για το πολυπόθητο ταξίδι στο εξωτερικό που σχεδίαζες εδώ και καιρό! Τα διεθνή ταξίδια όμως εκτός από διασκέδαση σημαίνουν και έκθεση σε κινδύνους για την υγεία σου. Προστάτεψε λοιπόν τον εαυτό σου με τις παρακάτω συμβουλές για να μην βρεθείς σε δυσάρεστη θέση.\r\n\r\n1. Επισκέψου έναν επαγγελματία υγειονομικής περίθαλψης για να ενημερωθείς σχετικά με το αν υπάρχει κίνδυνος νόσων στο μέρος που πρόκειται να πας και λάβε τα απαραίτητα μέτρα, όπως π.χ. ο εμβολιασμός. Φρόντισε μόνο να το κάνεις περίπου έξι εβδομάδες πριν από την ημερομηνία αναχώρησής σου, γιατί πολλά εμβόλια χρειάζονται και επανάληψη.\r\n\r\n2. Ο ξηρός αέρας στην καμπίνα του αεροπλάνου προκαλεί την έκκριση βλεννών, αυξάνοντας έτσι τον κίνδυνο εμφάνισης ενός ιού του αναπνευστικού συστήματος. Για να το καταπολεμήσεις θα πρέπει να πίνεις πολύ νερό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και να αποφύγεις την κατανάλωση ποτών με αλκοόλ ή τα ροφήματα με καφεΐνη που προκαλούν αφυδάτωση.\r\n\r\n3. Δώσε ιδιαίτερη προσοχή στο τι τρως. Φρόντισε να τρως σε αξιόπιστα εστιατόρια και βεβαιώσου ότι τα τρόφιμα μαγειρεύονται κατάλληλα ώστε να σκοτώνονται τα βακτήρια. Επίλεξε μόνο φρέσκα φρούτα που μπορείς να ξεφλουδίσεις και πρόσεξε το πόσιμο νερό να είναι εμφιαλωμένο.\r\n\r\n4. Για τους λάτρεις του ύπνου αυτή σίγουρα θα είναι η αγαπημένη τους συμβουλή. Καλό είναι να κοιμάσαι όσες ώρες θέλεις και νιώθεις ότι χρειάζεσαι. Ο ύπνος βοηθά το σώμα σου όχι μόνο να ανακτήσει την υγεία του και να αποκρούσει κάποια ενδεχόμενη ασθένεια, αλλά σου δίνει και τον απαραίτητο χρόνο για να ξεκουράσεις τους μύες σου ειδικά αν ακολουθείς κάποιο πρόγραμμα fitness στο ταξίδι σου.\r\n\r\n