Μπράβο σου, που αποφάσισες να κάνεις αυτό το βήμα και να βελτιώσεις την εμφάνιση και τη διάθεσή σου, έστω και τελευταία στιγμή! Το σημαντικό είναι ότι αντί να νιώθεις ενοχές, πήρες την απόφαση να ξεκινήσεις ένα πρόγραμμα διατροφής και άσκησης για να είσαι super fit και αν απολαύσεις όσο μπορείς τα Χριστούγεννα! Να λοιπόν πως θα το καταφέρεις πιο γρήγορα.
• Κάνε καθημερινά γυμναστική έστω και για λίγο. Δεν είναι απαραίτητο να κουράζεις το σώμα σου, ούτε να έχεις άπλετο χρόνο στη διάθεσή σου. Η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση είναι ό,τι πρέπει για την περίπτωση.
• Κάνε ένα υγιεινό και ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής και ακολούθησέ το κατά γράμμα. Κάτι επίσης πολύ σημαντικό, είναι να ορίσεις τις μερίδες ώστε να αποφύγεις την υπερφαγία.
• Σημείωνε τις θερμίδες, τα γεύματα και τη διάθεσή σου κάθε μέρα, ώστε να εντοπίσεις συμπτώσεις, λάθη και συνήθειες που πρέπει από ‘δω και πέρα να αποφύγεις.
• Φρόντισε να κοιμάσαι καλά. Ο ύπνος είναι το Α και το Ω στην απώλεια βάρους, οπότε μην τον παραμελείς. Κοιμήσου νωρίς και τουλάχιστον 7-9 ώρες την ημέρα.
• Διατήρησε το κίνητρό σου. Το ξέρουμε ότι είναι δύσκολο να συγκρατηθείς, ειδικά την περίοδο των γιορτών, αλλά θυμήσου πόσο πιο όμορφα θα νιώθεις σε λίγες μέρες που θα έχεις πετύχει τον σκοπό σου.