Το να προετοιμάζεις και να μαγειρεύεις εσύ ο ίδιος το φαγητό σου είναι ένα από τα σίγουρα μυστικά επιτυχίας του αδυνατίσματος. Το πρόβλημα είναι βέβαια ότι κάνεις και εσύ κοινά μαγειρικά λάθη που σε επιβαρύνουν με πολλές θερμίδες και λίπη.
Πριν βιαστείς λοιπόν να ονομάσεις το φαγητό σου «υγιεινό» βεβαιώσου ότι:
Δεν χρησιμοποιείς λάθος λάδι. Για παράδειγμα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις ελαιόλαδο και έλαιο καρύδας στη σαλάτα, για το τηγάνισμα όμως θέλεις ένα πιο ελαφρύ λάδι, όπως σπορέλαιο το οποίο δεν απελευθερώνει τοξίνες και trans λίπη κατά το μαγείρεμα σε υψηλές θερμοκρασίες.
Δεν σερβίρεις όλα τα φαγητά στην ίδια ποσότητα ή στο ίδιο πιάτο.
Ψήνεις σε ειδικό σκεύος ψησίματος που διαθέτει σχάρα για να απομακρύνει τα λίπη που ελευθερώνονται κατά το μαγείρεμα. Διαφορετικά το κρέας ή το ψάρι σου θα απορροφήσει όλα τα «κακά» λιπαρά φορτώνοντάς σε με επιπλέον θερμίδες.
Χρησιμοποιείς αρωματικά βότανα και μπαχαρικά που προσδίνουν περισσότερη γεύση στο φαγητό και σε βοηθούν να αποφύγεις το πολύ αλάτι, τα λάδια και το βούτυρο στο φαγητό.
Δεν χρησιμοποιείς υπερβολική ποσότητα λαδιού ή επεξεργασμένου λίπους στην προετοιμασία ή στο μαγείρεμα.