Μύθος 1
Οι ασκήσεις κοιλιακών είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσεις τονισμένους κοιλιακούς. Όχι. Μπορούν να βοηθήσουν την κατάσταση, αλλά αν υπάρχει τοπικό λίπος στην περιοχή της κοιλιάς απαιτείται παράλληλα διατροφή και αερόβια άσκηση.
Μύθος 2
Αν πηγαίνεις στο γυμναστήριο 3-4 φορές την εβδομάδα θα δεις γρήγορα γραμμωμένους κοιλιακούς. Όχι. Όλες οι ασκήσεις που κάνεις στο γυμναστήριο δεν στοχεύουν στην περιοχή της κοιλιάς, οπότε μην περιμένεις να αποκτήσεις γρήγορα κοιλιακούς, χωρίς συγκεκριμένες ασκήσεις ή συνδυασμούς ασκήσεων.
Μύθος 3
Ένας δραστήριος τρόπος ζωής θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος. Και ναι και όχι. Εξαρτάται από τη δραστηριότητα. Για παράδειγμα, αν τρέχεις όλη μέρα αλλά έχεις πολύ άγχος, δεν θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος, αφού το άγχος ευθύνεται για την παραγωγή και αποθήκευση περιττού λίπους στο σώμα.
Μύθος 4
Αν τρως λιγότερο, θα αποκτήσεις πιο γρήγορα κοιλιακούς six pack. Όχι. Όταν πεινάς πολύ, ο οργανισμός για άμυνα παράγει περισσότερο λίπος. Το ιδανικό είναι να τρως συνέχεια σε μικρές ποσότητες και όχι junk food.
Mύθος 5
Μόνο οι νεαρότεροι άνθρωποι μπορούν να έχουν ευδιάκριτους κοιλιακούς. Όχι. Είναι πιο εύκολο για ένα νέο άνθρωπο να αποκτήσει γυμνασμένους κοιλιακούς, αλλά ένας μεγαλύτερος άνθρωπος έχει μεγαλύτερη πειθαρχία και αν τους αποκτήσει, μπορεί να τους διατηρήσει με την κατάλληλη διατροφή.