Δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς το βράδυ; Η λύση μπορεί να βρίσκεται στην κουζίνα σου. Ανακάλυψε τις τροφές που θα σε βοηθήσουν για να έχεις ένα ήρεμο και ποιοτικό ύπνο:
1. Μοτσαρέλα. Περιέχει ένα αμινοξύ που ονομάζεται τρυπτοφάνη και που είναι υπεύθυνη για την παραγωγή της σεροτονίνης. Η σεροτονίνη είναι η ορμόνη που ρυθμίζει τη διάθεσή σου. Η κατανάλωση μοτσαρέλας λοιπόν, σε βοηθάει να ηρεμήσεις, να χαλαρώσεις και να απολαύσεις τον ύπνο σου.
2. Σολωμός. Σε μία έρευνα αποδείχθηκε ότι με 600mg Ω-3 λιπαρών οξέων την ημέρα, οι άνθρωποι μπορούν να κοιμηθούν περίπου 1 ώρα παραπάνω και έχουν 7 λιγότερες πιθανότητες να ξυπνήσουν κατά τη διάρκεια της νύχτας.
3. Αμύγδαλα. Μία χούφτα περιέχει περίπου το 20% της ημερήσιας ποσότητας μαγνησίου που χρειάζεσαι. Το μαγνήσιο βοηθάει στην χαλάρωση των μυών, ηρεμεί το πνεύμα, ώστε να μη σε βασανίζουν οι σκέψεις τη στιγμή που θα ξαπλώσεις και είναι πολύ καλή πηγή τρυπτοφάνης.
4. Πλιγούρι βρώμης. Πλούσια πηγή μελατονίνης που βοηθάει την ποιότητα του ύπνου, αλλά και φορτωμένη με υδατάνθρακες που μπορούν να σε νυστάξουν. Είναι πολύ πιθανό να κοιμηθείς πριν να τελειώσεις το μπολ.
5. Μπανάνες. Το μαγνήσιο και το ποτάσιο είναι από τα πιο γνωστά συστατικά της μπανάνας τα οποία λειτουργούν χαλαρωτικά για τους μύες. Επίσης σημαντική πηγή τρυπτοφάνης, αλλά το καλύτερο απ’ όλα είναι ότι μπορεί να καλύψει την ανάγκη σου για κάτι γλυκό πριν από τον ύπνο.