Αν προσπαθείς να ακολουθήσεις μία ισορροπημένη διατροφή και ψάχνεις υγιεινά σνακ, σου παρουσιάζουμε 5 από αυτά που θα πρέπει να δοκιμάσεις να φτιάξεις μόνη σου για καλύτερα αποτελέσματα.\r\n\r\n1. Μία βασική συνταγή smoothie. Είναι γευστικό, γεμάτο φρούτα και λαχανικά και είναι η πιο εύκολη λύση αν δεν έχεις χρόνο, καθώς μπορείς να το πιείς στο δρόμο προς τη δουλειά σου. Ένα καλό smoothie θα πρέπει να περιέχει φρούτα και λαχανικά, μία πρωτεΐνη όπως το γιαούρτι, ένα υγιές λίπος όπως το λάδι καρύδας και απολαυστική, κρεμώδη υφή.\r\n\r\n2. Πλιγούρι βρώμης ή άλλο χυλό δημητριακών, που είναι γεμάτο με φυτικές ίνες και ικανό να σε κρατήσει πλήρη για ώρες, ειδικά τις χειμερινές κρύες μέρες. Μπορείς να σιγοβράσεις ένα μέρος βρώμης ή άλλων σπόρων σε δύο με τρία μέρη νερό ή γάλα, μέχρι να μαλακώσει και να απορροφήσει τα περισσότερα υγρά. Πρόσθεσε το αγαπημένο σου topping και είναι έτοιμο.\r\n\r\n3. Scrambled eggs. Φθηνό, πλούσιο σε πρωτείνη και γρήγορο, αποτελεί το κατάλληλο φαγητό για πρωινό, μεσημεριανό ή βραδινό. Όλα αυτά αφορούν ολόκληρα τα αβγά καθώς οι κρόκοι είναι αυτοί που περιέχουν καλά λιπαρά και Βιταμίνη D.\r\n\r\n4. Guacamole. Μπορεί να μην τρως κάθε μέρα tacos, αλλά αποτελεί ένα από τα καλύτερα toppings για τα δημητριακά σου. Υπάρχουν πολλές παραλλαγές στις συνταγές του guacamole, αλλά αν προσπαθήσεις να το φτιάξεις μόνη σου οι προϋποθέσεις θα πρέπει να είναι τουλάχιστον οι εξής: Λιώσε ένα αβοκάντο χωρίς το κουκούτσι του και πρόσθεσε συμπυκνωμένο χυμό από λάιμ. Αν θέλεις πρόσθεσε ψιλοκομμένο κόκκινο κρεμμύδι, ντομάτα, κόλιανδρο, σκόρδο ή καλαμπόκι για έξτρα γεύση. Sky is the limit!\r\n\r\n5. Τα βάζα με Marinara Sauce του εμπορίου τείνουν να είναι φορτωμένα με ζάχαρη και επειδή είναι πολύ εύκολο, καλύτερα να φτιάξεις τη δική σου. Σόταρε ψιλοκομμένα κρεμμύδια και το σκόρδο σε ελαιόλαδο, πρόσθεσε τριμμένη ντομάτα και λίγο φρέσκο ψιλοκομμένο βασιλικό και σιγόβρασέ τα μέχρι να δέσει η σάλτσα. Κάνε μία μεγάλη παρτίδα και αποθήκευσε στην κατάψυξη σε χωριστές μερίδες-δοχεία.\r\n