Το ήξερες ότι με μικρές αλλαγές στο σπίτι σου, μπορείς να καταφέρεις να χάσεις βάρος; Σύμφωνα με την ψυχολογία, το περιβάλλον που ζεις, από τα χρώματα στους τοίχους μέχρι και τα πιάτα που τρως, επηρεάζει σημαντικά όχι μόνο την όρεξή σου, αλλά και τις θερμίδες που τελικά καταναλώνεις. Για να μην μπαίνεις όμως σε δύσκολες διαδικασίες όπως το βάψιμο του σπιτιού, σου παρουσιάζουμε 6 εύκολους τρόπους που θα σε βοηθήσουν να τρως λιγότερο.
1. Επίλεξε το πιάτο που θα χρησιμοποιήσεις σύμφωνα με το χρώμα του φαγητού. Έρευνα έδειξε ότι όσοι έτρωγαν σε πιάτα με χαμηλή αντίθεση χρωμάτων (μεταξύ του πιάτου και του φαγητού) κατανάλωναν 30% περισσότερο φαγητό, από όσους χρησιμοποίησαν πιάτα με μεγάλη αντίθεση. Π.χ. για το λευκό κρέας, επίλεξε ένα σκουρόχρωμο πιάτο και για τα μακαρόνια με κόκκινη σάλτσα ένα ανοιχτόχρωμο.
2. Τοποθέτησε τα μικρότερα πιάτα σε πιο προσβάσιμο σημείο. Αυτός είναι ένας ανώδυνος τρόπος για να μπορείς να ελέγχεις το πόσο τρως.
3. Βάλε ένα καθρέφτη κοντά στο τραπέζι. Σύμφωνα με ένα πείραμα που έγινε το 2016, όσοι δοκίμασαν σοκολάτα ενώ βρίσκονταν σε δωμάτιο με καθρέφτη δεν τη βρήκαν τόσο γευστική, σε αντίθεση με τους άλλους που έφαγαν σε δωμάτιο χωρίς καθρέφτη. Παρ’ όλα αυτά, δεν φάνηκε να βρήκαν διαφορά στη γεύση της φρουτοσαλάτας.
4. Επίλεξε χαμηλό φωτισμό και καλή μουσική για να συνοδεύσεις το φαγητό σου. Αυτό σε κάνει να νιώθεις όμορφα και πλήρης.
5. Μην τρως μπροστά από την τηλεόραση ή από τον υπολογιστή σου. Κάθε τι που μπορεί να σου αποσπά την προσοχή, μειώνει την απόλαυση του γεύματός σου, με αποτέλεσμα να αναζητάς περισσότερο.
6. Αρωμάτισε τον χώρο σου με έλαια όπως η μέντα ή ο δυόσμος. Τα αρώματα δημιουργούν μία αίσθηση κορεσμού και έτσι, καταναλώνεις λιγότερο φαγητό.