Μπορείς να δυναμώσεις τους αστραγάλους σου με βασικές ασκήσεις, όπως με το «ζωγραφίζεις» τα γράμματα της αλφαβήτου με κυκλικές κινήσεις των ποδιών, που μπορεί να είναι αποτελεσματικές αλλά δεν παύουν να είναι μονότονες. Ένα από τα τελευταία fitness trends αυτή τη στιγμή είναι ασκήσεις εμπνευσμένες από το μπαλέτο, που ήρθαν για να φέρουν αποτελέσματα χωρίς να σε κάνουν να βαριέσαι.\r\n\r\nΚάνε 12 επαναλήψεις για την κάθε μία από τις παρακάτω ασκήσεις σε κάθε πόδι, για 2 με 3 σετ και βάλε στόχο να τις κάνεις 3 φορές την εβδομάδα.\r\n\r\nPlie\r\nΣτάσου όρθια με τα πόδια και τα δάχτυλα στραμμένα προς τα έξω και τα χέρια ανοιχτά σε στάση «Τα». Στηριζόμενη στα δάχτυλα των ποδιών σου σήκωσε το βάρος σου με λυγισμένα τα γόνατα και τα πόδια σου όσο πιο ανοιχτά μπορείς. Μείνε εκεί για έναν κύκλο αναπνοών, επίστρεψε στην αρχική στάση και κάνε επαναλήψεις.\r\nDeveloppe\r\nΞεκίνα στηριζόμενη στο ένα πόδι και σήκω στις μύτες. Με τη δύναμη να προέρχεται από τους γοφούς και τους γλουτούς άπλωσε το πόδι σου ψηλά και στο πλάι, όσο πιο ευθεία μπορείς με τα δάχτυλα να δείχνουν προς τα έξω. Τέλος, απαλά τοποθέτησε το τεντωμένο πόδι σου μπροστά, κατέβασε το πέλμα του πίσω ποδιού και επανάλαβε.\r\nTendu\r\nΣτάσου όρθια με τις φτέρνες ενωμένες και τα δάχτυλα προς τα έξω. Κρατώντας το βάρος σου στο ένα πόδι, άπλωσε το άλλο πόδι προς τα έξω, μείνε για μια στιγμή και μετά επίστρεψε στην αρχική στάση. Κάνε επαναλήψεις.\r\nSaute\r\n Ξεκίνα με τα πόδια και τα δάχτυλα ανοιχτά προς τα έξω. Λύγισε ελαφρώς τα γόνατα και πήδα πιέζοντας εσωτερικά τους γοφούς στον αέρα. Προσγειώσου με πρώτα τα δάχτυλα και τέλος τις φτέρνες και επανάλαβε.\r\nAttitude\r\nΣτηρίξου στα δάχτυλα του ενός ποδιού και σήκωσε το άλλο με ελαφρώς λυγισμένο το γόνατο. Η παραδοσιακή στάση των χεριών είναι το αντίστοιχο χέρι του σηκωμένου ποδιού να είναι σηκωμένο πάνω από το κεφάλι και το άλλο να σχηματίζει καμπύλη μπροστά, αλλά αν δυσκολεύεσαι μπορείς να κρατήσεις τα χέρια σου σε στάση που νιώθεις άνετα. Στη δεύτερη επανάληψη, αντί να σηκώσεις το πόδι σου στο πλάι, σήκωσέ το μπροστά με το γόνατο λυγισμένο. Στην Τρίτη επανάληψη σήκωσε το πόδι σου προς τα πίσω με το γόνατο λυγισμένο περίπου στις 90ο.\r\nArabesque\r\nΣήκω πάλι στα δάχτυλα του ενός ποδιού και σήκωσε το άλλο ψηλά και πίσω. Θα νιώσεις ένα τέντωμα, αλλά προσπάθησε να το κρατήσεις όσο πιο ευθεία μπορείς. Σήκωσε και τα χέρια σου σε αντίθετες κατευθύνσεις και μείνε για λίγο. Φέρε το πίσω πόδι μέσα, χαμηλώνοντας το πέλμα του άλλου ποδιού και επανάλαβε.\r\nRond de Jambe\r\nΞεκίνα με τις φτέρνες ενωμένες και τα δάχτυλα προς τα έξω. Άπλωσε το ένα πόδι μπροστά με τα δάχτυλα ευθεία και σύρε το με κυκλική κίνηση στο πλάι, μετά πίσω και μετά πάλι ένωσέ το με το άλλο όπως η αρχική στάση. Κάνε επαναλήψεις.\r\n