Το να αυξήσεις τους παλμούς της καρδιάς σου είναι σημαντικός παράγοντας για την αποτελεσματική προπόνηση, αλλά πολλές φορές αυτές οι ασκήσεις είναι βαρετές. Μπορείς να εντάξεις στο πρόγραμμά σου τις ασκήσεις που σου προτείνουμε για να διατηρήσεις το ενδιαφέρον σου και να καταφέρεις να γίνεις δυνατή. Θυμήσου τα παιδικά σου χρόνια λοιπόν και άρπαξε το σχοινάκι σου! Μην απογοητευτείς αν διαπιστώσεις ότι δεν έχεις τις ίδιες ικανότητες όπως παλιά, γιατί όπως θα δεις, είναι απλό!
ΔΕΥΤΕΡΑ
1. Beginner Jump Rope Workout: Ξεκίνα δυναμικά την εβδομάδα σου με αυτήν τη γεμάτη ενέργεια άσκηση! Είναι βέβαιο, ότι οι παλμοί σου θα ανέβουν μέσα στο πρώτο 5λεπτο.

ΤΡΙΤΗ
2. Jump Rope HIIT Workout: Τώρα που θυμήθηκες πως είναι, μπορείς να δοκιμάσεις και κάτι πιο δύσκολο, όπως φαίνεται στο video. Όλες οι ασκήσεις είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε όχι μόνο να κάνεις έντονη γυμναστική, αλλά και να «χτίσεις» ένα δυνατό σώμα.

ΤΕΤΑΡΤΗ
3. 4-Minute Super Girl Tabata Jump Rope Workout: Δεν νιώθεις υπέροχα την 3η ημέρα? Αυτή η super αποτελεσματική άσκηση μπορεί να γίνει με ή χωρίς σχοινάκι. Όπως και να ’χει, σίγουρα θα κάνει την καρδιά σου να χτυπήσει γρήγορα. Και το καλύτερο? Αφού το video είναι τόσο μικρό, με τη βοήθεια του smartphone σου μπορείς να κάνεις την άσκηση παντού!

ΠΕΜΠΤΗ
4. 10-Minute Jump Rope Workout: Δέκα λεπτά είναι αρκετά για να τονώσεις το ηθικό σου και να το πάρεις ακόμα πιο σοβαρά για να πετύχεις τον στόχο σου. Μας αρέσει η ενέργεια και ο ενθουσιασμός αυτού του του video, που ξεκινάει χαλαρά και καταλήγει σε πολύ γρήγορο ρυθμό.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
5. 5 Ways to Tone Up With a Jump Rope: Η ενδυνάμωση της καρδιάς είναι μόνο ένα από τα πλεονεκτήματα αυτών των ασκήσεων. Το σχοινάκι στις ασκήσεις σου, όπως δείχνει αυτό το video, σε βοηθά να διατηρήσεις τη φόρμα σου, που είναι και το ζητούμενο.

ΣΑΒΒΑΤΟ
6. Quick Cardio Fun Jump Rope Workout: Εναλλάσσοντας τις βασικές κινήσεις με τα μονά ή διπλά πηδηματάκια, καταφέρνεις να ιδρώσεις και να έχεις μία αποτελεσματική προπόνηση. Συνέχισε να κινείσαι ή κάν’ το με τον δικό σου ρυθμό. Μην ξεχνάς όμως τις αναπνοές! Αυτή η γυμναστική θα σε βοηθήσει να διαμορφώσεις και να τονώσεις το σώμα σου, αλλά και να βελτιώσεις τον προσανατολισμό σου.

ΚΥΡΙΑΚΗ
7. 10-Minute Jump Rope Skipping Workout: Είναι η τελευταία ημέρα της εβδομάδας και πρέπει να τελειώσει με μία έντονη εκγύμναση με σχοινάκι, η οποία έχει σαν στόχο να γυμνάσει όλο σου το σώμα. Το beat της μουσικής και η διασκεδαστική χορογραφία κάνουν αυτό το video ξεχωριστό!

Source: Brit+Co