“Ένας πρωινός περίπατος είναι ευλογία για όλη την υπόλοιπη ημέρα” ― Henry David Thoreau\r\n\r\nΜπορεί τα πρωινά σου να βιάζεσαι για να πας στη δουλειά σου, αλλά η μέρα σου θα ξεκινάει καλύτερα αν καταφέρνεις να βρίσκεις χρόνο για λίγη πρωινή γυμναστική. Εδώ είναι το γιατί:
1. Καλύτερα το πρωί, παρά μετά από μία κουραστική μέρα στη δουλειά. Σκέψου ότι θα είσαι σε θέση να είσαι πιο συνεπής με το πρόγραμμά σου, ανεξάρτητα από τις προκλήσεις της καθημερινότητας. Η πρωινή γυμναστική διασφαλίζει ότι όποια πρόταση κι αν έχεις για μετά, τουλάχιστον δεν θα χρειαστεί να παραλείψεις την προπόνησή σου!
2. Μπορείς να το θέσεις ως δικαιολογία για να πίνεις περισσότερο καφέ. Έρευνες έχουν δείξει ότι με την κατανάλωση καφέ πριν από την προπόνηση αυξάνεται η ταχύτητα και η ποιότητα των ασκήσεων, αλλά σου δίνει και δύναμη.
3. Ανεβάζει το στάτους σου αλλά και τη διάθεσή σου για κοινωνικοποίηση. Όταν πας στο γραφείο σίγουρα θα υπάρχει και ακόμα ένα θέμα συζήτησης.
4. Μπορείς να χάσεις περισσότερο βάρος. Μία έρευνα υποδεικνύει ότι η πρωινή γυμναστική, ιδιαίτερα πριν από το πρωινό σου, επιταχύνει το ρυθμό καύσεων και δε σου δημιουργεί το αίσθημα της πείνας μέσα στην ημέρα.
5. Πιθανότατα θα τρως πιο υγιεινά για την υπόλοιπη ημέρα. Μετά από την γυμναστική και τον κόπο σου, σίγουρα θα το σκεφτείς διπλά για να φας ένα σνακ πλούσιο σε λιπαρά.
6. Θα σε βοηθήσει να κοιμάσαι καλύτερα το βράδυ. Η γυμναστική αυξάνει την ετοιμότητα και τον μεταβολισμό σου και ζεσταίνει το σώμα σου. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι κάνουν ανήσυχο ύπνο μετά από μία έντονη προπόνηση το απόγευμα, αλλά έρευνες έχουν δείξει ότι η εντατική άσκηση κάνει θαύματα.
7. Ξεκινάς την ημέρα σου με καλύτερη διάθεση. Ήδη μετά από 5 λεπτά άσκησης θα νιώσεις περισσότερη ενέργεια και θα είσαι έτοιμη να αδράξεις την ημέρα. Και ας μην ξεχνάμε ότι η γυμναστική είναι ο καλύτερος τρόπος για να διώξεις το άγχος.