Μύθος 1: Να μην χρησιμοποιούμε ξύλο κοπής γιατί μαζεύει μικρόβια.
Ισχύει, αλλά δεν αναπαράγονται και τελικά πεθαίνουν. Η λύση είναι να πλένουμε την ξύλινη επιφάνεια μετά από κάθε χρήση.

Μύθος 2: Το αλάτι επιταχύνει τη βράση.
Ισχύει, αλλά μόνο αν βάλουμε τόσο μεγάλη ποσότητα η οποία δεν συνιστάται για μαγείρεμα.

Μύθος 3: Να προτιμάμε πάντα τα 0% λιπαρά.
Δεν ισχύει, καθώς χωρίς λίπος ο οργανισμός δεν απορροφά τα θρεπτικά συστατικά των τροφών. Η λύση είναι η ισορροπημένη διατροφή με καλά λιπαρά, που μεταξύ άλλων βοηθούν και τον μεταβολισμό.

Μύθος 4: Το γάλα ωφελεί τα κόκαλα.
Ισχύει, αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι η μόνη πηγή ασβεστίου. Άλλες σημαντικές πηγές ασβεστίου είναι τα πράσινα λαχανικά, το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα αμύγδαλα, η βρώμη, τα κάσιους και οι πατάτες.

Μύθος 5: Το ιδανικό είναι να πίνεις 8 ποτήρια νερό την ημέρα.
Δεν ισχύει, καθώς κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός και εξαρτάται από τις διατροφικές συνήθειες του καθενός. Ο οργανισμός ενυδατώνεται και από άλλες πηγές, όπως είναι τα φρούτα και τα λαχανικά, αλλά και τα υπόλοιπα αφεψήματα. Σε οποιαδήποτε περίπτωση το νερό είναι φυσικά πιο υγιεινό.

Μύθος 6:
Τα αβγά αυξάνουν την χοληστερίνη.
Δεν ισχύει, γιατί αφενός ο κρόκος περιέχει μεν χοληστερόλη, αλλά ελάχιστη ποσότητα καταλήγει στο αίμα, και αφετέρου με τη στέρηση κατανάλωσης αβγού, στερούμαστε επίσης και φυσικών βιταμινών και μετάλλων.

Μύθος 7: Να τρώμε μέχρι τις 19:00 για να μην παχύνουμε.
Δεν ισχύει. Αυτό εξαρτάται από τον τρόπο ζωής του κάθε ανθρώπου. Σίγουρα δεν έχει τις ίδιες ανάγκες κάποιος που κοιμάται στις 21:00 με κάποιον που κοιμάται στις 02:00.

Μύθος 8: Το κρασί είναι καλό για την καρδιά, σε αντίθεση με όλα τα άλλα ποτά.
Ισχύει εν μέρει. Όλα τα αλκοολούχα ποτά σε ισορροπημένη όμως κατανάλωση ωφελούν την υγεία και την καρδιά καθώς αυξάνουν την καλή χοληστερίνη.