Αυτή είναι η περίοδος που θέλεις γρήγορα να αδυνατίσεις, να γραμμώσεις και να αποκτήσεις το τέλειο bikini body για το καλοκαίρι. Και για να το πετύχεις, συμβουλεύεσαι κάποιον personal trainer ή κάποιον ειδικό που θα σε βοηθήσει και θα σου δώσει το κίνητρο και την οργάνωση που χρειάζεσαι.

Υπάρχουν λοιπόν 8 πράγματα που πρέπει οπωσδήποτε να πεις στον personal trainer, πέρα από το ιατρικό σου ιστορικό ή τις γενικές πληροφορίες για το ύψος, το βάρος και την ηλικία σου.
1. «Απογοητεύομαι γρήγορα όταν δεν βλέπω αποτελέσματα». Είτε έχεις ξεκινήσει μία βδομάδα, είτε ένα μήνα, ο προπονητής σου πρέπει να ξέρει κάποια πράγματα για το χαρακτήρα σου και τα προσωπικά σου κίνητρα, έτσι ώστε να προσαρμόσει το πρόγραμμα γυμναστικής και να σου δώσει την ώθηση που χρειάζεσαι.
2. «Δεν μπορώ να ανταπεξέλθω οικονομικά για μεγάλο διάστημα». Εάν έχεις βάλει στην άκρη κάποια χρήματα για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, πρέπει να τον ενημερώσεις έτσι ώστε να σχεδιάσει ένα πιο εντατικό πρόγραμμα γυμναστικής.
3. «Χρειάζομαι περισσότερο σπρώξιμο»: Κάποιοι άνθρωποι θέλουν ένα έξτρα κίνητρο για να ολοκληρώσουν τους στόχους τους. Εάν είσαι ένας από αυτούς, τότε πρέπει να το πεις στον trainer για να σου δώσει την ώθηση που χρειάζεσαι.
4. «Πονάω». Είτε έχεις πιαστεί από την προηγούμενη προπόνηση ή νιώθεις ότι σε τριγυρνάει γρίπη και πονάει το σώμα σου, ο προπονητής σου είναι το πρώτο άτομο που πρέπει να το ξέρει. Σκέψου ότι η υπερβολική πίεση σε έναν πονεμένο μυ μπορεί να σε καθηλώσει στο κρεβάτι και να σε απομακρύνει από τους στόχους σου.
5. «Σιχαίνομαι αυτή την άσκηση». Είναι λογικό κάποιες ασκήσεις να μας αρέσουν λιγότερο από άλλες. Εάν όμως έχει συγκεκριμένο πρόβλημα με κάποια άσκηση, τότε πρέπει να το ξέρει και σου προτείνει άλλη που θα έχει τα ίδια αποτελέσματα στο σώμα σου.
6. «Κάνω αποτοξίνωση». Η αποτοξίνωση του οργανισμού βοηθά στην αποβολή των τοξινών και στην απώλεια κάποιων κιλών. Βασίζεται συνήθως σε μεγάλη κατανάλωση υγρών, αλλά ευθύνεται και για μειωμένη ενέργεια. Γι’ αυτό ο προπονητής σου πρέπει να ξέρει τη διατροφή που ακολουθείς για να αποφύγεις τραυματισμούς, έντονη κόπωση και ζαλάδες.
7. «Έχω διαβήτη». Ο διαβήτης επηρεάζει τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, προκαλεί υπογλυκαιμίες, ζαλάδες και μειωμένη ενέργεια. Ο trainer πρέπει να είναι ενήμερος ανά πάση στιγμή για την ιατρική σου κατάσταση.
8. «Το προηγούμενο βράδυ ήπια πολύ». Φαντάσου να βρίσκεσαι κάτω από την μπάρα, να σηκώνεις πολλά κιλά και να είσαι σε κατάσταση “hangover”. Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ προκαλεί αφυδάτωση, γεγονός που επηρεάζει τις επιδόσεις σου και μειώνει τις αντοχές.