Φέτος το καλοκαίρι προτίμησε αυτά που σε κάνουν να νιώθεις όμορφα με τον εαυτό σου, πειραματίσου και φόρτισε τις μπαταρίες σου για τον χειμώνα που θα ακολουθήσει!\r\n\r\nΔιάλεξε να ασχοληθείς με δραστηριότητες που σου αρέσουν, για να είσαι σίγουρη ότι δεν θα τις παρατήσεις. Πάρε μέρος σε μαραθώνιους, ξεκίνα το περπάτημα ή το τρέξιμο ή γίνε μέλος σε ομάδα πεζοπορίας για να έχεις έξτρα κίνητρα. Η άσκηση με παρέα μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά διασκεδαστική και δε θα καταλάβεις καν πως γυμνάζεσαι. Διαφοροποίησε τις δραστηριότητές σου, έτσι ώστε να μην βαριέσαι και να είσαι πάντα σε εγρήγορση.\r\n\r\nΕνσωμάτωσε τη γυμναστική όχι απλά στη ζωή σου, αλλά στην καθημερινότητά σου. Ανέβα από τις σκάλες αντί να χρησιμοποιήσεις το ασανσέρ και προτίμησε να πας στη δουλειά με τα πόδια αντί να πάρεις λεωφορείο ή το αυτοκίνητό σου.\r\n\r\nΘέσε νέους στόχους. Προκάλεσε τον εαυτό σου να ερευνήσει νέες δραστηριότητες αυτό το καλοκαίρι και απόλαυσε τα οφέλη της γυμναστικής σε υπαίθριους χώρους. Ξεκίνα μαθήματα street dancing ή tai chi και στην παραλία προτίμησε να παίξεις beach volley αντί να παίζεις με το κινητό σου.\r\n\r\nΔώσε σημασία στην προστασία του δέρματός σου από τις ηλιακές ακτίνες. Ο ήλιος είναι ένα από τα πολυτιμότερα αγαθά, αρκεί να έχεις πάρει τις σωστές προφυλάξεις. Φρόντισε να αποφεύγεις την έκθεση στον ήλιο από τις 11 το πρωί μέχρι τις 4 το απόγευμα και μην παραλείπεις να ανανεώνεις συχνά το αντηλιακό σου, ειδικά μετά από μία απολαυστική βουτιά στη θάλασσα.\r\n\r\nΒάλε στη διατροφή σου τη Βιταμίνη D. Προσπάθησε να καταναλώνεις πιο συχνά ψάρια πλούσια σε καλά λιπαρά όπως ο σολομός, ενισχυμένες σε θρεπτικά συστατικά τροφές ή δοκίμασε τα συμπληρώματα διατροφής για να αναπληρώσεις τις βιταμίνες που σου λείπουν.\r\n