Μπορεί να ακούγεται τρελό και όμως τελευταία έρευνα στις ΗΠΑ υπογραμμίζει ότι όσοι προσπαθούν να κάνουν δίαιτα και καταγράφουν σε καθημερινή βάση όλα όσα τρώνε και πίνουν καταφέρνουν να χάσουν τα διπλάσια κιλά από όσους δεν διατηρούν ένα “διατροφικό ημερολόγιο”.
Οι ειδικοί επιμένουν ότι όσοι από εμάς διατηρούν ημερολόγιο τροφής μπορούν πολύ πιο εύκολα και γρήγορα να εντοπίσουν τα σημεία που κάνουν τα διατροφικά τους λάθη και να τα διορθώσουν επιτυγχάνοντας το στόχο πολύ πιο εύκολα. Από τα πιο συνηθισμένα λάθη, τα οποία όμως όταν τα καταγράψουμε θα φροντίσουμε στο μέλλον να τα αλλάξουμε, είναι ότι δεν υπολογίζουμε τις θερμίδες από αυτά που πίνουμε. Μπορεί ένας χυμός να είναι υγιεινός και να επιβάλλεται στη διαίτά μας, ωστόσο δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι έχει τουλάχιστον 80 θερμίδες.