Αν και υπάρχουν πολλά είδη γυμναστικής, όπως αερόβια, αναερόβια, ασκήσεις με βάρη, η αλήθεια είναι πως δεν ταιριάζουν όλες στον χαρακτήρα, στη σωματική σου κατάσταση ή στους στόχους που έχεις θέσει για τη φετινή χρονιά.\r\n\r\nΔες λοιπόν με ποια κριτήρια θα επιλέξεις το κατάλληλο είδος για εσένα, έτσι ώστε να φτάσεις πιο γρήγορα στο επιθυμητό αποτέλεσμα.\r\n\r\n√ Πρέπει να λάβεις σοβαρά υπόψη τους τραυματισμούς του παρελθόντος ή τους πόνους που αντιμετωπίζεις. Για παράδειγμα αν έχεις πρόβλημα με τα γόνατα ή τη μέση, είναι προτιμότερο να ασχοληθείς με low intensity workouts όπως pilates και yoga, αντί να ασχοληθείς με το τρέξιμο ή την ποδηλασία.\r\n\r\n√ Να είσαι ρεαλιστής σχετικά με τους στόχους σου. Θέλεις να χάσεις γρήγορα κιλά, να δυναμώσει το σώμα ή απλά να βελτιώσεις την καρδιακή σου κατάσταση;\r\n\r\n√ Ψάξε όλα τα είδη γυμναστικής πριν καταλήξεις. Μπορεί για εσένα τα μαθήματα zumba να σου δίνουν το κίνητρο που χρειάζεσαι, ενώ αντιθέτως για κάποιους άλλους το kickboxing να είναι το είδος άθλησης που τους κρατά σε εγρήγορση.\r\n\r\n√ Βρες κάτι που σε διασκεδάζει. Εάν κοιτάς το ρολόι από τα 5 πρώτα λεπτά, το σίγουρο είναι πως δεν θα παραμείνεις για πολύ στο συγκεκριμένο είδος άθλησης και θα τα παρατήσεις γρήγορα.