Οι τελευταίες έρευνες από τον χώρο της διατροφής και της άσκησης ανατρέπουν τα δεδομένα και θέτουν νέους κανόνες.
Δες λοιπόν τι γνώριζες μέχρι τώρα για την άσκηση και τι νεότερο υποστηρίζουν οι επιστήμονες.
Πριν: Να γυμνάζεσαι με άδειο στομάχι για να κάψεις περισσότερο λίπος.
Τώρα: Είναι προτιμότερο να τρως ένα ελαφρύ ενεργειακό snack 200 θερμίδων περίπου μία ώρα πριν την προπόνηση.

Πριν: Οι κοιλιακοί γυμνάζονται στο τέλος της προπόνησης.
Τώρα: Να γυμνάζεις όλον τον κορμό και ειδικά την περιοχή της κοιλιάς κατά τη διάρκεια της προπόνησης, αφού αυτή η συνήθεια αποτρέπει τους τραυματισμούς.

Πριν: Όταν γυμνάζεσαι με φίλο ή παρέα, έχεις καλύτερα αποτελέσματα.
Τώρα: Δεν ισχύει πάντα, αφού εξαρτάται από τον φίλο που θα επιλέξεις, τη διάθεσή του για γυμναστική και τη σωματική κατάσταση που βρίσκεται.

Πριν: Μετά από ένα έντονο πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης, πρέπει να περιμένεις 2 ημέρες για αποθεραπεία των μυών.
Τώρα: Κάποιες φορές μπορεί να χρειαστούν περισσότερες μέρες ξεκούρασης. Αυτό εξαρτάται από το είδος της προπόνησης και το επίπεδο της σωματικής σου κατάστασης.