…χωρίς ίχνος λίπους και κυτταρίτιδας, μπορείς να τα αποκτήσεις κάνοντας χαμηλά καθίσματα με τη βοήθεια μιας πόρτας (doorknob squats). Mε αυτήν την άσκηση θα γυμνάσεις γοφούς, περιφέρεια και μηρούς, ενώ το μόνο που θα χρειαστείς είναι μία πόρτα με χερούλι και μία πετσέτα.\r\n\r\n1. Βάλε ένα χρονόμετρο για 100 δευτερόλεπτα. Στάσου όρθια κοιτώντας το άνοιγμα της πόρτας, έχοντας τα πόδια παράλληλα ανοιχτά να κοιτούν προς την πόρτα. Βάλε μία πετσέτα τυλιγμένη σε κύλινδρο, ακριβώς από πίσω σου.\r\n\r\n2. Τοποθέτησε κάθε χέρι τεντωμένο στο εσωτερικό και εξωτερικό χερούλι της πόρτας.\r\n\r\n3. Άρχισε να κατεβαίνεις σιγά σιγά στο έδαφος, με τα πόδια λυγισμένα μέχρι να φτάσεις στην πετσέτα που είναι πίσω σου και ξανά ανέβα. Μην καθίσεις. Κάνε 10 επαναλήψεις.\r\n\r\n4. Ξεκουράσου για λίγα δευτερόλεπτα και επανάλαβε την άσκηση κάνοντας 10 επαναλήψεις, μέχρι να τελειώσει ο χρόνος.