Το τρέξιμο τις πρώτες πρωινές ώρες είναι ο καλύτερος τρόπος να γυμναστείς και να γεμίσεις το σώμα σου με ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας. Βάλε λοιπόν το ξυπνητήρι να χτυπήσει νωρίτερα από το κανονικό για να βεβαιωθείς ότι δεν θα κάνεις και εσύ κάποιο από τα πιο συνηθισμένα λάθη του πρωινού τρεξίματος.\r\n\r\n1. Δεν βάζεις το ξυπνητήρι να χτυπήσει αρκετά νωρίς. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχεις αρκετό χρόνο να φας σωστά, να χωνέψεις και να ξυπνήσει καλά το σώμα και το μυαλό σου.\r\n\r\n2. Δεν ενυδατώνεσαι σωστά. Φυσικά και δεν πρέπει να πιεις πολύ νερό πριν το τρέξιμο, αλλά ένα ποτήρι πριν σηκωθείς από το κρεβάτι θα σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός για να τρέξει.\r\n\r\n3. Προσπερνάς το ζέσταμα με αποτέλεσμα να έχεις αυξημένο κίνδυνο τραυματισμού. Πρέπει να έχεις πάντα στο μυαλό σου ότι πρέπει να ζεσταίνεις τους μυς και το σώμα σου για τουλάχιστον 5 λεπτά πριν ξεκινήσεις το τρέξιμο.\r\n\r\n4. Είσαι βιαστική για τη δουλειά ή τις υποχρεώσεις που ξεχνάς τις διατάσεις και τρέχεις κατευθείαν για ντους. Τo stretching είναι απαραίτητο μετά από κάθε προπόνηση γιατί θα ξεκουράσει τους μυς και θα σε βοηθήσει να προλάβεις το πιάσιμο και τις κράμπες της επόμενης ημέρας.\r\n\r\n5. Δεν τρως καλό πρωινό μετά το τρέξιμο. Ο οργανισμός χρειάζεται τουλάχιστον 20 γραμμάρια πρωτεΐνης και υδατάνθρακες μετά την προπόνηση για να αναπληρώσει την ενέργεια που έχασε.