Το απαλό stretching επιμηκύνει τους περιορισμένους μύες στα δάχτυλα και τους καρπούς και αυξάνει την κινητικότητά τους. Κάνε σύντομα μικρά διαλείμματα από τον υπολογιστή για να κάνεις τις ασκήσεις που σου προτείνουμε και δώσε έτσι εκτός των άλλων και το περιθώριο στις αρθρώσεις σου να τροφοδοτηθούν με το αναγκαίο αρθρικό υγρό.\r\n\r\n1. Prayer Stretcher\r\n• Πίεσε τις παλάμες σου με τα δάχτυλα να δείχνουν προς τα επάνω και τους αγκώνες στραμμένους προς τα έξω.\r\n• Απαλά χαμήλωσε τα χέρια σου μέχρι να νιώσεις ένα τέντωμα. Συνέχισε να κρατάς τα δάχτυλά σου ενωμένα.\r\n• Μείνε εκεί για 30 δευτερόλεπτα.\r\n\r\n2. Wrist Flexor Stretch\r\n• Άπλωσε το ένα χέρι μπροστά ενώ ο καρπός είναι σε ευθεία με τον ώμο σου. Η παλάμη σου να κοιτάζει προς τα έξω και τα δάχτυλα προς τον ουρανό.\r\n• Απαλά τράβα τα δάχτυλά σου προς τα εσένα με το άλλο σου χέρι.\r\n• Κράτα τα τεντωμένα για 30 δευτερόλεπτα και επανάλαβε με το άλλο χέρι.\r\n\r\n3. Wrist Extensor Stretch\r\n• Άπλωσε το ένα χέρι μπροστά ενώ ο καρπός είναι σε ευθεία με τον ώμο σου.\r\n• Σχημάτισε μπουνιά.\r\n• Λύγισε τον καρπό σου προς τα κάτω, ώστε η μπουνιά να κοιτάζει το πάτωμα.\r\n• Απαλά πίεσε το πίσω μέρος του χεριού σου προς τα εσένα.\r\n• Κράτα το έτσι για 30 δευτερόλεπτα και έπειτα επανάλαβε και με το άλλο χέρι.\r\n\r\n