Αν ανήκεις στην πλειοψηφία των ανθρώπων, τότε ναι μεν ξέρεις ότι η άσκηση είναι απαραίτητη για την υγεία σου, αλλά σπάνια βρίσκεις τον χρόνο να το κάνεις. Λιγότερο από το ήμισυ των ενηλίκων πληροί τη βασική σύσταση για την υγεία, δηλαδή τουλάχιστον 30 λεπτά άσκησης 3-4 φορές την εβδομάδα. Δυστυχώς σχεδόν 2 στους 4 ακολουθούν μία εντελώς καθιστική ζωή, αφού έχουν συνδέσει την άσκηση με κάτι επίπονο και κουραστικό ή πιστεύουν ότι δεν είναι αρκετά καλοί σε κάποιο άθλημα ώστε να το εξασκήσουν. Οπότε το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να αλλάξεις τη στάση σου. Πρέπει να απαλλαγείς από τις αρνητικές ή ψευδείς ιδέες για τη γυμναστική και να ακολουθήσεις 3 πολύ απλά βήματα για να το πετύχεις:\r\n\r\n1. Θυμήσου όταν ήσουν παιδί πόσο πολύ ανυπομονούσες το κουδούνι για το διάλειμμα, ώστε να τρέξεις και να παίξεις. Το να ανακτήσεις αυτήν την χαρά της κίνησης είναι ζωτικής σημασίας ώστε να επιτύχεις να βλέπεις την γυμναστική όχι ως αυστηρή άσκηση, αλλά ως ένα παιχνίδι.\r\n\r\n2. Η εξέλιξη της τεχνολογίας τείνει να μας παροτρύνει να κινούμαστε όσο το δυνατόν λιγότερο, αφού πολλά πράγματα γίνονται πλέον αυτόματα. Βρες τρόπους για να σηκωθείς από τον καναπέ, να περπατήσεις όσο περισσότερο μπορείς κατά τη διάρκεια της ημέρας και να βγεις από αυτή τη νοοτροπία «του κουμπιού».\r\n\r\n3. Ένα συχνό λάθος είναι να πιστεύεις ότι οποιαδήποτε άσκηση που διαρκεί λιγότερο από 30 λεπτά είναι χάσιμο χρόνου, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Αν δεν έχεις στη διάθεσή σου μονοκόμματα ένα μισάωρο, μπορείς να το σπάσεις σε 10λεπτα. Εκμεταλλεύσου κάθε ευκαιρία για να κινηθείς με τη σκέψη ότι κάθε βήμα που κάνεις είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την υγεία σου και για την φυσική σου κατάσταση. \r\n