Το signature άρωμα του Jean Paul Gaultier Classique επανακυκλοφορεί με νέα καμπάνια και πρωταγωνιστές την ξανθιά Daphne Groeneveld, αλλά και το iconin μπουκάλι σε σχήμα κορσέ που το έκανε γνωστό. Το άρωμα κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1993 και από τότε βρίσκεται στις κορυφαίες προτιμήσεις των γυναικών. Τριαντάφυλλο, άνθη πορτοκαλιάς και βανίλια είναι στις νότες κορυφής, αφήνοντας ένα αισθησιακό και παιχνιδιάρικο άρωμα στο πέρασμά του. \r\n\r\nΣτην καμπάνια τα μοντέλα εμφανίζονται σαν ρομπότ ανάμεσα σε μηχανές και μεταλλικές κατασκευές. \r\n\r\n

\r\n\r\n