Οι υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού σε συνδυασμό με την υγρασία κάνουν το τρέξιμο δύσκολο. Η υπερβολική ζέστη επίσης μπορεί να προκαλέσει αδιαθεσία και πονοκέφαλο. \r\n\r\nΔες λοιπόν 3 έξυπνες συμβουλές για να παραμείνεις cool όσο τρέχεις.\r\n\r\n1. Κάνε μπάνιο λίγο πριν ξεκινήσεις το τρέξιμο. Μην στεγνώσεις τα μαλλιά σου και δεσ’ τα με ένα λάστιχο όσο τρέχεις. Εάν έχεις κοντά μαλλιά μπορείς να χρησιμοποιήσεις μία βρεγμένη κορδέλα. Να έχεις μαζί σου και ένα μπουκάλι νερό για να τα βρέξεις όταν στεγνώσουν.\r\n\r\n2. Η Ολυμπιακή μαραθωνοδρόμος Deena Kastor μαρτυρά πως ένα από τα μυστικά της για άνετο τρέξιμο τους καλοκαιρινούς μήνες ήταν ότι έδενε μία ζώνη γεμάτη παγάκια στη μέση της κάθε φορά που ξεκινούσε το τρέξιμο. Μπορείς να κόψεις ένα παλιό, σφιχτό καλσόν, να το γεμίσεις πάγο και να το φορέσεις ακριβώς κάτω από το στήθος. Η αίσθηση του πάγου θα υποχωρήσει γρήγορα και εσύ θα αισθάνεσαι πολύ όμορφα όταν αρχίζουν και λιώνουν τα παγάκια.\r\n\r\n3. Βρέξε μία μικρή πετσέτα χειρός και άφησέ την να παγώσει για καμιά ώρα στο ψυγείο. Στράγγιξε το περιττό νερό και στερέωσε την γύρω από το λαιμό σου πριν ξεκινήσεις να τρέχεις.