Αν προς το μεσημέρι νιώθεις ήδη εξαντλημένη και το μόνο που ονειρεύεσαι είναι το κρεβάτι σου, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κουράστηκες από τις δουλειές και τις υποχρεώσεις. Ίσως αυτό να είναι ένα σημάδι ότι δεν τρέφεσαι σωστά.
Εδώ θα βρεις «μαγικές» τροφές που μπορούν να γεμίσουν τις μπαταρίες σου και να σου δώσουν ενέργεια για όλη την υπόλοιπη ημέρα:
1. Μύρτιλα: Πρόσθεσε ½ φλιτζάνι στα δημητριακά σου κάθε πρωί. Είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά που συμβάλουν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου και ενισχύουν τη μνήμη.
2. Μήλα: Η υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες σου χαρίζουν ενέργεια και ενυδατώνουν τον οργανισμό σου.
3. Ψάρια: Τα Ω-3 λιπαρά οξέα που περιέχονται στα λιπαρά ψάρια συνδέονται άμεσα με την ενίσχυση της μνήμης και της αυτοσυγκέντρωσης.
4. Σπανάκι: Υψηλό σε σίδηρο που βοηθά στην μεταφορά του οξυγόνου στα κύτταρα. Χρησιμοποίησέ το στα ζυμαρικά ή τις σαλάτες σου και φόρτισε ξανά τις μπαταρίες σου σε χρόνο dt.
5. Ξηροί Καρποί: Ανέβασε τα επίπεδα της ενέργειάς σου και καταπολέμησε την κούραση με μία χούφτα αμύγδαλα, φουντούκια ή κάσιους, που περιέχουν μαγνήσιο.