Η καταμέτρηση θερμίδων θεωρείται αποτελεσματικός τρόπος αδυνατίσματος, αν και είναι δύσκολο να υπολογίσεις με ακρίβεια τις θερμίδες και την ποσότητα που αντιστοιχεί σε κάθε φαγητό. Γι’ αυτό σου δείχνουμε 22 διαφορετικές φωτογραφίες για να πάρεις μια ιδέα πόση ποσότητα ισοδυναμεί σε 200 θερμίδες και γιατί τα φρούτα και τα λαχανικά θεωρούνται ο ασφαλέστερος τρόπος απώλειας βάρους…\r\n\r\n34 γρ. φυστικοβούτυρο, 1.425 γρ. σέλινο, 72 γρ. cheeseburger, 41 γρ. Snickers bar\r\n\r\n\r\n34 γρ. τηγανητό bacon, 496 ml Coca-Cola, 51 γρ. ζελεδάκια, 60 ml Bailey’s, 73 γρ. τηγανητές πατάτες, 83 γρ. αποξηραμένα βερίκοκα, 186 φασόλια κονσέρβας, 588 μπρόκολο, 196 γρ. άπαχο γιαούρτι με φράουλα \r\n\r\n\r\n28 γρ. βούτυρο, 36 γρ. σοκολατένια τρουφάκια, 740 γρ. πιπεριές, 52 γρ. ντόνατ, 125 γρ. αβοκάντο, 150 γρ. αυγά, 41 γρ. Doritos, 40 γρ. M&M, 204 γρ. καπνιστή γαλοπούλα