Είτε κάθεσαι στο ταβερνάκι δίπλα στο κύμα ή σε κάποιο glamorous ιταλικό εστιατόριο, αυτές είναι οι πιο γευστικές και light επιλογές, χωρίς πολλές θερμίδες και λίπη.\r\n\r\nΤαβέρνα\r\nDo’s: Ψητό κρέας, μπιφτέκι, κοτόπουλο, ψάρι με φρέσκια σαλάτα και χόρτα. Μπορείς να συνοδεύσεις το γεύμα με 2 ποτηράκια κρασί.\r\nDon’ts: Τηγανητές πατάτες, βούτες με το ψωμί στη σαλάτα και οτιδήποτε περιέχει πολύ λάδι. Επίσης απόφυγε το ούζο, αφού έχει πολλές θερμίδες.\r\n \r\nΙταλικό\r\nDo’s: Πίτσα μαργαρίτα χωρίς πολλά αλλαντικά, ζυμαρικά με κόκκινη σάλτσα και πέστο, light αναψυκτικά, σαλάτες\r\nDon’ts: Πίτσες με βαριά αλλαντικά, κρέμα γάλακτος, λιπαρές σάλτσες\r\n\r\nΚινέζικο\r\nDo’s: Πάπια ψητή, κοτόπουλο, μοσχάρι, σαλάτες με λαχανικά, ρύζι ατμού\r\nDon’ts: Spring Rolls, τηγανητά wonton, fried rice, γλυκόξινες σάλτσες\r\nChinese\r\n \r\nΜεξικάνικο\r\nDo’s: Burritos με ψητά λαχανικά, σαλάτες εποχής, φασόλια και ρύζι\r\nDon’ts: Nachos, λιπαρές σάλτσες, chips και τεκίλες\r\n