Είτε κάθεσαι στο ταβερνάκι δίπλα στο κύμα ή σε κάποιο glamorous ιταλικό εστιατόριο, αυτές είναι οι πιο γευστικές και light επιλογές, χωρίς πολλές θερμίδες και λίπη.

Ταβέρνα
Do’s: Ψητό κρέας, μπιφτέκι, κοτόπουλο, ψάρι με φρέσκια σαλάτα και χόρτα. Μπορείς να συνοδεύσεις το γεύμα με 2 ποτηράκια κρασί.
Don’ts: Τηγανητές πατάτες, βούτες με το ψωμί στη σαλάτα και οτιδήποτε περιέχει πολύ λάδι. Επίσης απόφυγε το ούζο, αφού έχει πολλές θερμίδες.

Ιταλικό
Do’s: Πίτσα μαργαρίτα χωρίς πολλά αλλαντικά, ζυμαρικά με κόκκινη σάλτσα και πέστο, light αναψυκτικά, σαλάτες
Don’ts: Πίτσες με βαριά αλλαντικά, κρέμα γάλακτος, λιπαρές σάλτσες

Κινέζικο
Do’s: Πάπια ψητή, κοτόπουλο, μοσχάρι, σαλάτες με λαχανικά, ρύζι ατμού
Don’ts: Spring Rolls, τηγανητά wonton, fried rice, γλυκόξινες σάλτσες

Μεξικάνικο
Do’s: Burritos με ψητά λαχανικά, σαλάτες εποχής, φασόλια και ρύζι
Don’ts: Nachos, λιπαρές σάλτσες, chips και τεκίλες