Φήμες θέλουν τα αγαπημένα σου ποτά εκτός δίαιτας, αφού υποστηρίζουν ότι είναι δυνατό να σου προσφέρουν μέχρι και 1000 περιττές θερμίδες. Διάψευσέ τες επιλέγοντας μία από τις παρακάτω light εκδοχές τους.
Margarita
Μπορεί το νέο να είναι ωραίο, αλλά το παλιό είναι αλλιώς και στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι λιγότερο παχυντικό. Ο λόγος για την κλασική μαργαρίτα που έχει μέχρι και 400 θερμίδες λιγότερες από την Frozen εκδοχή της. Φτιαγμένη με 2 μεζούρες τεκίλα, 1 μεζούρα triple-sec και μισή μεζούρα χυμό lime η κλασική μαργαρίτα έρχεται στο αλατισμένο ποτήρι σου δροσιστική και απενοχοποιημένη.
Mojito
Ε ναι! Με τόση πρασινάδα θα ήταν κρίμα να έλειπε από αυτή τη λίστα. Προκειμένου όμως να την κερδίσει επάξια, θα πρέπει να περιέχει το πολύ 1 κ.σ. μαύρη ζάχαρη. Κατά τα άλλα χρειάζεται 1 μεζούρα λευκό ρούμι, 1 μεζούρα σόδα, μισή μεζούρα χυμό λεμονιού ή lime, μερικά φύλλα δυόσμου, 1 lime πλυμένο και κομμένο στα τέσσερα και άφθονο τριμμένο πάγο.
Daiquiri φράουλα
Αν η διαιτολόγος σου σε έβλεπε να το παραγγέλνεις, θα καταλάβαινε αμέσως γιατί έχεις μείνει κολλημένη στα ίδια κιλά παρά το αυστηρό διατροφικό της πρόγραμμα. Σε περίπτωση, όμως, που εγγυόσουν ότι δεν περιέχει ζάχαρη ή σιρόπι ζάχαρης και χυμό ή σναπς φράουλας, θα συμβιβαζόταν με την επιλογή σου. Τα υπόλοιπα υλικά 1 μεζούρα λευκό ρούμι, μία μεζούρα χυμός lime και παγωμένες φράουλες δεν θα την πείραζαν. Κατ’ εξαίρεση θα μπορούσες να το γλυκάνεις λίγο με αναψυκτικό τύπου zero sprite.
Pina Colada
Όχι δεν πρόκειται για τυπογραφικό λάθος. Ακόμη και αυτό το υπερβολικά γλυκό κοκτέιλ μπορεί να μετριάσει τις θερμίδες του. Το μυστικό είναι να λείπει από τα συστατικά το σιρόπι, το γάλα ή η κρέμα καρύδας. Πώς θα έχει τότε την χαρακτηριστική γεύση καρύδας; Περιέχοντας 1 μεζούρα ρούμι με καρύδα, 1 ½ μεζούρα χυμό ανανά, -αν είναι απαραίτητο- λίγο αναψυκτικό τύπου zero sprite και φρέσκο ανανά για το γαρνίρισμα.