Δεν έχει πολύ καιρό που επιστρέψατε στο γυμναστήριο και νιώθετε πιασμένη σε όλο σας το σώμα. Αυτό οφείλεται στη χαλάρωση των μυών και θα χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι το σώμα σας να προσαρμοστεί και να ξανασυνηθίσει τη γυμναστική. Παρόλα αυτά, υπάρχουν κάποιες τροφές που μπορείτε να φάτε μετά τη γυμναστική που βοηθούν στην αποθεραπεία και ανάπτυξη των μυών.
Υδατάνθρακες
Όταν το σώμα γυμνάζεται, οι μύες χρησιμοποιούν τη γλυκόζη του αίματος. Όταν τα αποθέματα της γλυκόζης τελειώσουν, οι μύες κουράζονται. Μεγάλες ποσότητες γλυκόζης βρίσκονται στους υδατάνθρακες. Οι ψητές πατάτες, τα κουλούρια και τα δημητριακά είναι η καλή πηγή υδατανθράκων.
Πρωτεΐνη
Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για την αποκατάσταση των μυών. Βοηθά στη θεραπεία των τραυματισμών των μυών και στη σωστή ανάπτυξή τους. Το γάλα, το γιαούρτι, το cottage cheese, η γαλοπούλα και ο τόνος είναι φαγητά με λίγες θερμίδες, πλούσια σε πρωτεΐνη.
Καλή ενυδάτωση
Το σώμα καταναλώνει μεγάλη ποσότητα νερού κατά τη διάρκεια της άσκησης. Η έλλειψη νερού μπορεί να προκαλέσει κόπωση και αδυναμία, αφού κατά γενικό κανόνα 1 κιλό λίπους ισοδυναμεί με 1 κιλό νερό. Μπορείτε να καταναλώσετε κατευθείαν νερό μετά τη γυμναστική ή γάλα και φρούτα που περιέχουν μεγάλες ποσότητες νερού.