Όταν γυμνάζετε παράλληλα το μπροστινό και πίσω μέρος του κορμού , τότε δυναμώνετε όλο το σώμα και απολαμβάνετε πολλαπλά οφέλη. Μία καλή άσκηση ενδυνάμωσης και τόνωσης του κορμού και της μέσης είναι το λεγόμενο «τετράποδο ή τραπεζάκι».

Τρόπος Εκτέλεσης
Σταθείτε στα 4 σε ένα στρώμα γυμναστικής, με τα γόνατα λυγισμένα και τις παλάμες να ακουμπούν στο πάτωμα.
Σφίξτε τους κοιλιακούς μυς για περισσότερη ισορροπία και σταθερότητα. Σηκώστε ψηλά στο ύψος του ώμου το δεξί χέρι και επεκτείνετε παράλληλα το αριστερό πόδι.
Στη συνέχεια ενώστε το γόνατο με το χέρι σας, κάτω από το σώμα.
Για περισσότερη δυσκολία, κρατήστε ένα βαράκι μέχρι 2 κιλά στο χέρι σας. Επαναλάβετε 15 φορές πριν αλλάξετε πλευρά.
Κάντε 3 σετ σε κάθε πόδι.