Οι ειδικοί συμβουλεύουν 30 λεπτά άσκησης την ημέρα για ένα υγιές και αδύνατο σώμα για χρόνια.\r\n\r\nΠαρόλα αυτά, η δουλειά, ο καιρός ή οι αυξημένες υποχρεώσεις δεν μας το επιτρέπουν κάποιες φορές, με αποτέλεσμα κάποιοι να γυμνάζονται δύο φορές την ημέρα για να καλύψουν το κενό.\r\n\r\nΕίναι όμως ασφαλές;\r\n\r\nΝαι είναι, αρκεί να τηρούνται κάποιοι κανόνες, όπως για παράδειγμα δεν πρέπει να κάνετε την ίδια προπόνηση πρωί και βράδυ. Μπορείτε δηλαδή να πάτε για τρέξιμο ή ποδήλατο το πρωί και το απόγευμα να κάνετε yoga ή βάρη.\r\nΕπίσης πρέπει να προσέξετε να μη γυμνάσετε τις ίδιες μυϊκές μέσα σε μια μέρα. Φτιάξετε ένα πλάνο γυμναστικής που πρέπει να το εφαρμόζετε κυκλικά, δηλαδή μία μέρα χέρια, την άλλη πόδια και ούτω καθεξής.\r\n\r\nΜε αυτό τον τρόπο δεν θα επιβαρύνετε τους μυς σας, θα αποφύγετε πιθανούς τραυματισμούς και θα έχετε περισσότερη ενέργεια και δύναμη στην προπόνηση.