Σίγουρα υπάρχουν εξελιγμένες μέθοδοι για να διατηρήσουμε τη σωστή λειτουργία της καρδιάς μας, αλλά τίποτα δεν είναι καλύτερο από την προσωπική προσπάθεια. Άλλωστε όπως λένε, η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη. Εδώ λοιπόν θα βρεις 5 τρόπους για να διατηρήσεις την καρδιά σου δυνατή και υγιή.\r\n\r\n1) Ακολούθησε μία ισορροπημένη διατροφή, πλούσια σε φρούτα και λαχανικά για να βελτιώσεις την κατάσταση της καρδιάς σου άμεσα.\r\n\r\n2) Να ασκείσαι τακτικά. Η σωματική άσκηση μπορεί να μειώσει δραστικά τις πιθανότητες για καρδιαγγειακές παθήσεις και εγκεφαλικά, καθώς επίσης και αποτρέπει ή βοηθά στον έλεγχο της πίεσης, της υψηλής χοληστερίνης και της παχυσαρκίας. Extra tip: συμβάλλει αποτελεσματικά στη μείωση του άγχους.\r\n\r\n3) Προσπάθησε να διατηρείς τα κιλά σου σε ένα φυσιολογικό επίπεδο. Το να παραμένεις σε ένα σταθερό βάρος μέσω της διατροφής και της άσκησης, είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες όταν μιλάμε για την προστασία της καρδιάς.\r\n\r\n4) Κόψε το κάπνισμα ή ακόμα καλύτερα, φρόντισε να μην το ξεκινήσεις. Η νικοτίνη είναι ένα εξαιρετικά εθιστικό ναρκωτικό που αυξάνει την πίεση στο αίμα καθώς και τον κίνδυνο εμφάνισης θρομβώσεων στις αρτηρίες και γενικότερα αποτελεί πρωταρχικό παράγοντα για την κατάσταση της υγείας μας.\r\n\r\n5) Προσπάθησε να κρατήσεις το άγχος μακριά. Το να αγχώνεσαι συνεχώς ή η έλλειψη της ικανότητας να προσαρμόζεσαι στις καταστάσεις, αυξάνει τον κίνδυνο για καρδιαγγειακές παθήσεις, ευθύνεται για την υψηλή πίεση και τους πόνους στο στήθος ή τις αρρυθμίες. Αν υποφέρεις από άγχος, ίσως θα ήταν καλή ιδέα να βρεις μία ομάδα διαχείρισης άγχους που θα σε βοηθήσει.\r\n