Κι όμως η ήπια άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι απαραίτητη τόσο για εσένα, όσο και για το έμβρυο, αφού θα σε βοηθήσει να νιώσεις καλύτερα, πιο δραστήρια και να διαχειριστείς τις αυξημένες ορμόνες σου.\r\n\r\nΗ γυμναστική στην εγκυμοσύνη βελτιώνει τη στάση του σώματος και ανακουφίζει από τις συνηθισμένες ενοχλήσεις όπως πόνοι στην πλάτη και συνεχές αίσθημα κόπωσης. Επίσης, έχει αποδειχθεί ότι η γυμναστική αυτήν την περίοδο της ζωής σου βοηθά στην πρόληψη του διαβήτη κυήσεως, θα σε ανακουφίσει από το έντονο άγχος που νιώθεις και θα δυναμώσει το ανοσοποιητικό σου σύστημα.\r\n\r\nΕάν πριν την κύηση είχες έντονη αθλητική δραστηριότητα, πρέπει να συνεχίσεις σε πιο χαλαρούς ρυθμούς. Σύμφωνα με το American College of Obstetrics and Gynecology, συνιστάται 30 λεπτά μέτριας καθημερινής άσκησης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, εκτός βέβαια αν υπάρχει ιατρικό πρόβλημα ή κάποια επιπλοκή. Η αερόβια άσκηση χαμηλής έντασης όπως το περπάτημα, θεωρείται ιδανική. Επίσης, οι γιατροί προτείνουν την κολύμβηση, το στατικό ποδήλατο και μηχανήματα stepper ή ελλειπτικά.\r\n\r\nΣε κάθε περίπτωση πάντως, πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε μορφή άσκησης, απαιτείται να συμβουλευτείς τον γιατρό σου.