Εάν θέλετε να αδυνατίσετε υγιεινά και παράλληλα να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα και τον οργανισμό σας, δείτε 5 είδη τροφών με ελάχιστες θερμίδες και λίπος, αλλά μεγάλη διατροφική αξία.
Το σπανάκι είναι ιδανική τροφή των αθλητών, αφού περιέχει μία ορμόνη που βοηθά στην άμεση αποκατάσταση των μυών. Περιέχει ελάχιστες θερμίδες, ενώ είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών, ασβεστίου, φωσφόρoυ, καλίου, ψευδαργύρου και σεληνίου. Μπορεί να καταναλωθεί ωμό ή βρασμένο σαν σαλάτα ή μαγειρεμένο με ρύζι.
Γνωρίζατε ότι οι πιπεριές περιέχουν μεγαλύτερες ποσότητες βιταμίνης C απ’ ότι τα εσπεριδοειδή και μόλις τις μισές θερμίδες? Επίσης είναι καλή πηγή πρωτεϊνών και βιταμινών. Προτιμήστε τες φρέσκες στις σαλάτες.
Ένα μικρό μπολ λάχανο έχει ελάχιστες θερμίδες και τεράστια οφέλη για τον οργανισμό. Το λάχανο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά συστατικά που καταστρέφουν τις ελεύθερες ρίζες, ενώ έχει πολλές αντικαρκινικές και αντιμικροβιακές ιδιότητες.
Ένα κομμάτι σέλερι περιέχει μόλις 5 θερμίδες, αλλά πολλές θεραπευτικές ιδιότητες. Αν και δεν είναι ιδιαίτερα διαδομένο στην ελληνική κουζίνα, το σέλερι βοηθά στην καλή λειτουργία της καρδιάς, στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης και στην αποκατάσταση των αρτηριών.
Τα μανιτάρια δεν περιέχουν σχεδόν καθόλου θερμίδες, ενώ είναι εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών συστατικών και σύμμαχοι της καλής υγείας.