Δεν είχες χρόνο για το γυμναστήριο σήμερα; Υπάρχει λύση! Μάθε με ποιες καθημερινές εργασίες μπορείς να κάψεις θερμίδες, να γυμναστείς και να βελτιώσεις την υγεία σου.
Κηπουρική
Η κηπουρική εκτός από την προσωπική σου επιβράβευση, προσφέρει χαλάρωση και είναι ένας υπέροχος τρόπος να μείνεις ενεργή μέσα στην ημέρα. Με μία ώρα δουλειάς στον κήπο μπορείς να κάψεις από 150 μέχρι 270 θερμίδες, αναλόγως με την ένταση.
Μετακίνηση
Ένα μεγάλο μέρος της ζωής μας είναι οι μετακινήσεις. Άσε λοιπόν το αυτοκίνητο στο σπίτι και μετάτρεψε την καθημερινή σου μετακίνηση σε άσκηση. Απλές ενέργειες, όπως η μετακίνηση με τα πόδια, ή ακόμα και το περπάτημα μέχρι τη στάση του λεωφορείου μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο σώμα σου, ακόμα και μέσα σε μία εβδομάδα. Δοκίμασέ το αρχικά για 2-3 ημέρες και μπορεί να ανακαλύψεις ότι το να μην οδηγείς ίσως είναι και ανακουφιστικό.
Βόλτα με τον σκύλο
Εκτός από το περπάτημα που κάνεις όταν πηγαίνεις βόλτα τον σκύλο σου, εκμεταλλεύσου την ευκαιρία όταν παίζει στο πάρκο ή όταν κυνηγάει μια μπάλα να γυμναστείς μαζί του. Τρέξε κι εσύ και δες αν μπορείς να τον νικήσεις! Ο σκύλος σου σίγουρα θα το διασκεδάσει περισσότερο κι εσύ θα γυμναστείς χωρίς να το καταλάβεις.
Δουλειές του σπιτιού
Οι δουλειές του σπιτιού ίσως είναι το χειρότερο κομμάτι, αλλά μπορείς να το δεις σαν μία ευκαιρία καύσης θερμίδων. Με μία ώρα εργασιών στο σπίτι μπορείς να κάψεις περίπου 170 θερμίδες. Οπότε, σήκωσε τα μανίκια σου και ξεκίνα!