Η σωστή αναπνοή αυξάνει τα αποτελέσματα και τις αθλητικές επιδόσεις, βελτιώνει τη λειτουργία του κυκλοφορικού συστήματος και βοηθά στη χαλάρωση του σώματος.\r\n\r\nΓι’ αυτό λοιπόν εκτός από τις ασκήσεις για το σώμα, πρέπει να γυμνάζετε και το αναπνευστικό σας σύστημα.\r\n\r\nΣου δείχνουμε λοιπόν 2 ασκήσεις για σωστή αναπνοή που μπορείτε να εφαρμόζετε συστηματικά.\r\n\r\n Αναπνοή από την κοιλιά\r\n• Ξαπλώστε ανάσκελα στο πάτωμα με ένα μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι.\r\n• Τοποθετήστε τα χέρια σας κάτω από το θώρακα.\r\n• Πάρτε βαθιές αναπνοές αργά από τη μύτη. Νιώστε τα χέρια που βρίσκονται στο θώρακα να ανεβαίνουν. Κρατήστε την αναπνοή για 5 δευτερόλεπτα.\r\n• Βγάλτε τον αέρα αργά από τη μύτη. Νιώστε τα χέρια σας να κατεβαίνουν. Επαναλάβετε την άσκηση για 5 φορές.\r\n\r\n Αναπνοή με μέτρημα\r\n• Ξαπλώστε ανάσκελα σε άνετη θέση και βάλτε ένα μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι.\r\n• Βγάλτε τον αέρα από το στόμα. Στη συνέχεια πάρτε αναπνοή από τη μύτη μετρώντας ως το 4 σε αργό ρυθμό.\r\n• Βγάλτε τον αέρα από το στόμα μετρώντας ως το 8 σε αργό ρυθμό.\r\n• Επαναλάβετε την άσκηση 4 φορές.