Εάν χρειάζεσαι μια αλλαγή στη fitness ρουτίνα που ακολουθείς, μήπως να σκεφτόσουν το τρέξιμο στην άμμο τώρα που ο καιρός στο επιτρέπει; Η γυμναστική στην άμμο, όχι μόνο δυναμώνει πιο γρήγορα και αποτελεσματικά το σώμα σου, αλλά είναι καλύτερη για τους μυς και τους συνδέσμους και σε βοηθά να χάσεις περισσότερες θερμίδες. Πιο αναλυτικά:
1. Θα δυναμώσει περισσότερο το κάτω μέρος του σώματός σου. Μία έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Journal of Strength and Conditioning Research έδειξε ότι οι εθελοντές που έτρεχαν για περίπου 6 εβδομάδες στην άμμο είχαν καλύτερη φυσική κατάσταση και πιο δυνατούς μυς των ποδιών, από αυτούς που έτρεχαν σε κανονικό έδαφος.
2. Το τρέξιμο στην άμμο καίει περισσότερες θερμίδες. Σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύτηκε στο European Journal of Applied Physiology and Occupational Physiology, όσοι έτρεχαν στην άμμο έκαψαν 1.2 έως 1.8 περισσότερες θερμίδες ανά μίλι εξαιτίας της ανωμαλίας του εδάφους που σημαίνει ότι το σώμα καταναλώνει περισσότερη ενέργεια για να διανύσει την ίδια απόσταση.
3. Η προπόνηση στην άμμο αυξάνει τον συντονισμό και την ισορροπία όλου του σώματος.
4. Το τρέξιμο στην άμμο είναι καλύτερο για τους συνδέσμους και τους μυς και μειώνει τον κίνδυνο τραυματισμού, αφού η άμμος έχει την ιδιότητα να απορροφά τους κραδασμούς σε σχέση με το σκληρό έδαφος. (γι’αυτό και η μπάλα του βόλει δεν κάνει την ίδια αναπήδηση στην άμμο, απ’ότι στο έδαφος).
5. Η θέα της θάλασσας και του φυσικού τοπίου σου δίνει περισσότερη όρεξη και κίνητρα να αθληθείς.