Για όσες έχουν όλη την καλή διάθεση να γυμναστούν, αλλά τους λείπει ο χρόνος, υπάρχουν κάποιες εύκολες ασκήσεις για να ξεπιαστούν ή να τονώσουν τους μυς του σώματος, ακόμα και όταν βρίσκονται μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή.\r\n\r\nΔες λοιπόν τι πρέπει να κάνεις…\r\n\r\n● Ξεκίνα με 10 κυκλικές περιστροφικές κινήσεις στο λαιμό και έπειτα στους καρπούς και αστραγάλους. Με αυτό τον τρόπο αποβάλεις το άγχος και χαλαρώνεις τους μυς.\r\n● Στηρίξου όρθια στην καρέκλα, στο φωτοτυπικό μηχάνημα, στην άκρη του γραφείου, κάπου που δεν σε βλέπει κανείς. Λύγισε το ένα γόνατο και άρχισε να το πηγαίνεις μπροστά και πίσω για 10 φορές. Επανάλαβε με το άλλο πόδι. Κάνε 2 σετ των 10 επαναλήψεων σε κάθε πόδι.\r\n● Απομάκρυνε λίγο την καρέκλα από το γραφείο και τέντωσε το ένα πόδι. Το άλλο κράτα το λυγισμένο. Άρχισε να ανεβοκατεβάζεις το τεντωμένο πόδι για 10 φορές. Στην συνέχεια άλλαξε πόδι και κάνε την ίδια κίνηση. Επανάλαβε για 2 φορές. Έπειτα, τέντωσε και τα δύο πόδια, κράτα τα όρθια και σταύρωσε τα. Ανεβοκατέβαζε τα σταυρωμένα πόδια για 2 σετ των 10 επαναλήψεων. Με αυτό τον τρόπο γυμνάζεις τους επαγωγούς.\r\n● Κάθισε στην καρέκλα με όρθια πλάτη και γύμνασε τα χέρια σου με γεμάτα μπουκάλια νερό. Τέντωσε για αρχή το ένα χέρι στο ύψος του ώμου, πιάσε το μπουκάλι και άρχισε να το ανεβοκατεβάζεις για 15 φορές. Έπειτα κάνε την ίδια κίνηση στο άλλο χέρι. Κάνε 2 σετ των 15 επαναλήψεων.\r\n● Τέλος, εκμεταλλεύσου τους χώρους του γραφείου. Μην παίρνεις ασανσέρ και πάρε τις σκάλες. Πήγαινε με γρήγορο βηματισμό στις εξωτερικές δουλειές. Πήγαινε εσύ το κείμενο στους συναδέλφους και κάψε περισσότερες θερμίδες, αντί να το στείλεις e-mail.