Όλες αυτές, απέχουν πολύ από την ισορροπημένη διατροφή.\r\n\r\nΗ ασφάλεια αλλά και η αποτελεσματικότητα των “Express Διαιτών” δεν έχει αποδειχθεί. Διατροφή με μειωμένη πρόσληψη υδατανθράκων και πλούσια σε πρωτεΐνες, μπορεί να έχει θεαματικά αποτελέσματα στην απώλεια βάρους, αλλά κρύβει πολλές αρνητικές επιπτώσεις για τον οργανισμό.\r\n\r\nΟι παρενέργειες που έχουν αναφερθεί είναι πονοκέφαλοι, τριχόπτωση, καταβολή δυνάμεων, έλλειψη βιταμινών και ιχνοστοιχείων, καρδιαγγειακά και νεφρολογικά προβλήματα, ακόμη αναιμία, υπερλιπιδαιμία, οστεοπόρωση και προβλήματα στο ανοσοποιητικό σύστημα. Πρέπει να πούμε πως η απώλεια των κιλών που παρατηρείται οφείλεται στα υποθερμιδικά διαιτολόγια. Τα κιλά που ”χάνονται” είναι συνήθως σωματικά υγρά και μυϊκός ιστός παρά λίπος. Οι δίαιτες αυτές, στοχεύουν στην ταχεία μείωση του βάρους και όχι στην υιοθέτηση μιας σωστής ισορροπημένης διατροφής. Η σύγχυση που δημιουργείται, από τις καθημερινές πληροφορίες που λαμβάνουμε για την διατροφή, καθώς και η ελάττωση της φυσικής δραστηριότητας, η έλλειψη χρόνου για την προετοιμασία του φαγητού, η υπερκατανάλωση τροφής και η άρνηση υιοθέτησης υγιεινών διατροφικών συνηθειών είναι οι σημαντικότεροι λόγοι που αναγκάζουν ορισμένους να καταλήγουν σε τέτοιου είδους δίαιτες.\r\n\r\nΈτσι, οι express δίαιτες μπορεί να υπόσχονται καλλίγραμμα κορμιά σε σύντομο χρονικό διάστημα, κρύβουν όμως, πολλούς κινδύνους για την υγεία σας (δυσκοιλιότητα, τριχόπτωση, υπερλιπιδαιμία κτλ)\r\n \r\n \r\n \r\nEύα Καφετζή\r\nΚλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, BSc